×
×

با آهنگسازی فردین خلعتبری

  • کد نوشته: 24497
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • موسیقی فیلم سریال «راستش را بگو» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی فردین خلعتبری ساخته و تنظیم شده است که از طریق سایت موسیقی ایرانیان برای دانلود در دسترس موسیقی دوستان قرار گرفت.

    با آهنگسازی فردین خلعتبری
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: موسیقی فیلم سریال «راستش را بگو» به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی فردین خلعتبری ساخته و تنظیم شده است که از طریق سایت موسیقی ایرانیان برای دانلود در دسترس موسیقی دوستان قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این سریال تلویزیونی که پخش آن از این هفته در ۳۰ قسمت توسط شبکه یک سیما آغاز شده، بازیگرانی همچون حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، محمد عمرانی، علیرضا جلالی تبار، رحیم نوروزی، رضا توکلی، امیرحسین مدرس، بهرام ابراهیمی، اصغر نقی زاده، علیرضا خطیبی، الناز بهمن زاده، محمد عمرانی، شیما نیکپور، رضا آحادی، نازآفرین کاظمی، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق، ایمان صفا و ثریا قاسمی‌ در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

    شعر این قطعه هم توسط افشین یدالهی سروده شده است.

    لازم به ذکر است که برخی از نوازندگان ارکستر ملی و سمفونیک با علیرضا قربانی و فردین خلعتبری در ساخت و ضبط این اثر همکاری داشته اند.

    در ادامه می توانید تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «راستش را بگو» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    آنلاین بشنوید:

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=24497
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *