×
×

۹ آبان در خانه هنرمندان ایران

  • کد نوشته: 24165
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۴ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • مجموعه دوم ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی با عنوان «صدای طهرون» ۹ آبان در خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد. مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: وقتی سال ۸۸ مجموعه ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی را ضبط کردیم، هدفمان آرشیو کردن یک مجموعه غنی با ۱۰۶ قطعه […]

  • مجموعه دوم ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی با عنوان «صدای طهرون» ۹ آبان در خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد.

    مدیر مرکز موسیقی «بتهوون» با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: وقتی سال ۸۸ مجموعه ضربی خوانی‌های مرتضی احمدی را ضبط کردیم، هدفمان آرشیو کردن یک مجموعه غنی با ۱۰۶ قطعه موسیقی بود که در سال ۸۹ تنها ۱۲ قطعه از این مجموعه مجوز گرفت و در آلبوم«صدای طهرون» منتشر شد.

    چمن آرا ادامه داد: اکنون موفق شدیم برای ۱۳ قطعه‌ی دیگر نیز مجوز گرفته و آنها را در یک مجموعه‌ی جداگانه به مخاطبان ارائه دهیم.

    او در رابطه با عنوان مجموعه‌ی دوم «صدای طهرون» توضیح داد: برای هر کدام از این مجموعه‌ها عنوانی جداگانه انتخاب کرده‌ایم، آلبوم اول «صدای طهرون- توپ خانه» و آلبوم دوم «صدای طهرون – شمس العماره» نام خواهد گرفت و امیدوارم بتوانیم در سال آینده نیز برای قطعات دیگر این آرشیو از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز بگیریم.

    چمن‌آرا همچنین اظهار کرد: مراسم رونمایی از این آلبوم همزمان با تولد ۸۸ سالگی مرتضی احمدی در تاریخ نهم آبان ماه ساعت ۱۸ است و این اثر از صبح همان روز در فروشگاه‌های معتبر قابل دسترسی خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=24165
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *