×
×

بلیط فروشی کنسرت «بادآباد» آغاز شد/ دانلود قطعه ای از این اجرا با اجازه صاحب اثر از طریق موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 24119
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • گروه سواران به سرپرستی میدیا فرج نژاد و خوانندگی اشکان کمانگری، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری توسط نهاله رودکی در ایوان شمس به روی صحنه می‌رود.

    بلیط فروشی کنسرت «بادآباد» آغاز شد/ دانلود قطعه ای از این اجرا با اجازه صاحب اثر از طریق موسیقی ایرانیان
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه سواران به سرپرستی میدیا فرج نژاد و خوانندگی اشکان کمانگری، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری توسط نهاله رودکی در ایوان شمس به روی صحنه می‌رود.

    میدیا فرج نژاد آهنگساز جوان موسیقی ایرانی با اعلام این خبر گفت: «گروه موسیقی سواران با همراهی گروه پژواک، در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری در دو بخش در ایوان شمس به روی صحنه می‌رود که در بخش اول قطعاتی از آلبوم طغیان به صورت بداهه نوازی تنبک و تار و در بخش دوم هم قطعاتی از آلبوم «بادآباد» با صدای اشکان کمانگری اجرا می شود.

    وی با اشاره به اینکه در این کنسرت نوازندگی تار و سرپرستی گروه را بر عهده دارد، درباره اعضا و نوازندگان این گروه افزود: «در این کنسرت شروین مهاجر (کمانچه)، رابعه زند (قانون)، سعید نایب محمدی (عود)، مهرزاد عظیمی کیا (کمانچه آلتو)، سحاب علم (تار) و کامران منتظری (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه سواران هستند، همچنین شایان ریاحی، آریا فرج نژاد، فرزاد صابری و رحمت حامدی به عنوان نوازندگان گروه پژواک با ما در این کنسرت همکاری می کنند.»

    علاقه مندان برای تهیه آسان بلیط این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت iranconcert.com مراجعه و آنلاین بلیط خود را خریداری نمایند، همچنین از طریق مراکز فروش بلیط ققنوس (۲۲۷۲۸۰۰۷ و ۲۲۷۳۸۰۰۷)، دارینوش (۲۲۰۰۰۴۰۰ و ۲۲۰۰۰۶۰۰) و سیاه و سفید (۶۶۹۷۱۶۰۳ و ۶۶۹۵۲۴۹۷) امکان خرید بلیط های این کنسرت امکان پذیر است. برای امکان خرید به طریقه ی کارت به کارت هم می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۹۵۱۲۶۷ تماس حاصل نمایید.

    در ادامه می توانید قطعه از آلبوم «بادآباد» که در این کنسرت هم اجرا خواهد شد را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    برای مشاهده در اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید

    https://musiceiranian.ir/?p=24119
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *