×
×

با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی ایران

  • کد نوشته: 23986
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام آبان ۱۳۹۱
  • ۰
  • نخستین آلبوم «کیان مقدم» به نام «عصرها به یاد تو» سرانجام با اخذ همه مجوز های لازم، هفته آینده در سراسر کشور منتشر می شود.

    با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی ایران
  • موسیقی ایرانیان – بهمن بابازاده: نخستین آلبوم «کیان مقدم» به نام «عصرها به یاد تو» سرانجام با اخذ همه مجوز های لازم، هفته آینده در سراسر کشور منتشر می شود.

    این آلبوم که محصولی ست با حضور بزرگان موسیقی کشور، در حال و هوایی مدرن و یک موسیقی به روز تولید شده که بسیاری از هنرمندان بزرگ موسیقی را می شود در لیست اسامی هنرمندان حاضر در این آلبوم دید.

    بزرگانی چون علیرضا کهن دیری، بهنام ابطحی، فرزین قره قوزلو، رضا تاجبخش، میثم مروستی، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو،نیکان، همایون نصیری ، بابک ریاحی پور و… که اکثریت هنرمندان حاضر در این آلبوم این اثر را آلبومی فراتر از مرزهای داخلی و بسیار جلوتر از آثار روز بازار موسیقی توصیف کرده اند. «علیرضا کهن دیری» ناظر ارشد تمامی قطعات آلبوم (شعر، ملودی و تنظیم) بوده و مسئولیت هنری آلبوم را به عهده گرفته. هنرمند خوشنامی که خیلی کم در آثار پاپ حاضر به همکاری می شود و قابلیت های بالای خواننده آلبوم «کیان مقدم» او را برای حضور در این اثر وسوسه کرده است.

    «کیان مقدم» با پیشینه ای قوی و سواد بالایی موسیقی روز که از او سراغ داریم، آلبوم نخست اش را با وسواس بالا تهیه و تولید کرده و آلبومی که در ابتدا قرار بود با نام «قهوه ای با نیروانا» در بازار موسیقی کشور منتشر شود، با نام «عصرها به یاد تو» در صف انتشار قرار گرفته و هفته آینده روانه بازار موسیقی کشور می شود.

    نکته عجیب این آلبوم نوع درج نام ترانه سراهای این کار است که برخی از آنها به دلیل ممنوع الکاری مجبور شده اند آثارشان را به نام اقوام نزدیک شان ارائه دهند. برای مثال یغما گلرویی قطعه «درگیر من نشو» را به نام خواهرش مجبور شده ثبت کند و بابک صحرایی نیز قطعه «قهوه ای با نیروانا» را با نام همسرش!. شاهکار بینش پژوه نام مستعاری را برای خود انتخاب کرده و در این بین نام « فروغ فرخ زاد» بدون هیچ مشکلی در شناسنامه آلبوم آورده شده است!

    اتفاقی که باز هم سر در گمی مسئولین فرهنگی را در اجرایی کردن قانون همکاری هنرمندان داخلی با دیگر هنرمندان نشان می دهد و نشان دهنده اعمال سلیقه های شخصی فراوان در این باره است.

    https://musiceiranian.ir/?p=23986
       
    برچسب ها کیان مقدم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *