×
×

به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی

  • کد نوشته: 23320
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی در تالار وحدت به صحنه رفت و شعر، موسیقی، طبیعت و تصویر را در هم آمیخت.

    به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی
  • موسیقی ایرانیان – زهره نیلی: گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی در تالار وحدت به صحنه رفت و شعر، موسیقی، طبیعت و تصویر را در هم آمیخت.

    به گزارش روابط عمومی گروه «وصل یار» این گروه موسیقی تا ۱۵ مهر ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

    سرپرستی و آهنگسازی گروه «وصل یار» بر عهده ابراهیم اثباتی و طراح و کارگردان علاءالدین پژهان است.

    این گروه می‌کوشد تا شعر و موسیقی را با تصویر و حرکت همراه کند و مخاطب خود را به درک و تجسم بهتری از شعر و موسیقی برساند.

    وصل یار با تلفیق موسیقی ایرانی و کلاسیک غربی و آمیختن آن با تصاویر مختلف از طبیعت و حرکت بازیگران برآن است تا موسیقی را با دیگر هنر‌ها تلفیق کرده و بر جذابیت کار خود بیفزاید،‌‌ همان گونه که در تلفیق شعر و موسیقی متاثر از زنده یاد «سیدخلیل عالی‌نژاد»، نوازنده تنبور است تا آنجا که ابراهیم اثباتی موضوع اصلی کنسرت خود را «عشق و شورو مستی» می‌داند.

    مصطفی محمودی خواننده گروه «وصل یار» است وهوروش خلیلی، فرزانه ابراهیمی و رزماری عیسی‌پور با او هم خوانی می‌کنند، این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود؛ بخش اول: قطعات «نیستان» شعر از مولانا، «تبال پیر» پروین دقیق، «عشق بازان» نظامی گنجوی، «نوبهارعشق» مولانا، «ایران» با شعری از فردوسی را در بر می‌گیرد.

    قعطات «عاشق هوشیار» از عطار «ذزه صفت» مولانا، «می‌» حافظ و قطعه «وصل یار» که نام گروه نیز از آن گرفته شده با شعری از مولانا، در بخش دوم کنسرت به اجرا در می‌آید.

    حامد ابراهیمی نوازنده کمانچه، ویولن؛ حسین قاسم‌زاده نی، سنتور؛ ابراهیم یساول‌زاده قانون؛ سعید بهرامی عود؛ امجد ابراهیمی، نعیم شاهمرادخانی دف دایره؛ میثم امینی پرکاشن کاخن؛ شادرخ کلچین معانی و ژوبین عسکریه دیج ریدو؛ فرهنگ سرخوش گیتار فیلامینکو؛ مونیکا لران و پریسا پیرزاده ویولون؛ کاوه تسعیری ویولون آلتو؛ موژان ملامختاری ویولون سل؛ عباس حیدری ترومپت؛ امیر تقاضایی و حسام سید احمد هورن؛ بنیامین بیانی ساکسیفون و بهفر بزرگی پانفلوت؛ ابراهیم اثباتی سرپرست گروه و نوازنده دیوان و تنبور را یاری می‌دهند.

    کنسرت گروه «وصل یار» که از ۱۲ مهر ماه آغاز شده در آخرین اجرا امشب ساعت ۲۱ در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد، نسیم ادبی و سیروس اسنقی بازیگران تئا‌تر نیز گروه را در بخش نمایش یاری می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=23320
       
    برچسب ها گروه وصل یار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *