×
×

با همراهی گروه موسیقی «مهربانی» به سرپرستی سلمان سالک

  • کد نوشته: 23199
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی «مهربانی» به سرپرستی سلمان سالک و خوانندگی حسین علیشاپور (براساس اشعار صائب تبریزی) کنسرت خود را با عنوان «خزانی» در تالار وحدت برگزار می‌کند.

    با همراهی گروه موسیقی «مهربانی» به سرپرستی سلمان سالک
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی «مهربانی» به سرپرستی سلمان سالک و خوانندگی حسین علیشاپور (براساس اشعار صائب تبریزی) کنسرت خود را با عنوان «خزانی» در تالار وحدت برگزار می‌کند.

    این کنسرت ۲۲ و ۲۳ مهرماه (ساعت ۲۱) در سه بخش  با عناوین مهر، آبان و آذر برگزار می گردد که دو بخش آن با آهنگسازی سلمان سالک در دستگاه همایون است و یک بخش هم کوارتت زهی با آهنگسازی حمیدرضا آفریده انتخاب شده است.

    سلمان سالک (تار و سرپرست گروه)، احسان عبایی (تار)، مجید علیزاده (تنبک)، آرمان عامری (نی)، محمدباقر زینالی (بربط)، ندا چراغیان (بربط)، حمیدرضا آفریده (کمانچه)، شیدا عبادت دوست (کمانچه)، امیر رحمانی (سنتور)، علی ساجدی صبا (بمتار)، ارسلان علیزاده (ویلنسل)، نادر خاتم ساز (قیچک آلتو)، سیاوش کریمی‌نژاد (کوزه و دف) و حسین علیشاپور (خواننده) به عنوان اعضای تشکیل دهنده گروه مهربانی به روی صحنه خواهند رفت.

    لازم به ذکر است که فروش بلیط این اجرا‌ها از تاریخ ۱۵ شهریور آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی (تلفن ۸۸۷۴۰۷۶۹-۸۸۷۴۴۳۰۳-۸۸۷۴۳۰۸۷)، آموزشگاه موسیقی رهاب (تلفن ۷۷۷۳۰۳۲۰)، گیشه تالار وحدت (تلفن ۶۶۷۰۵۱۰۱)، سیاه و سفید (تلفن ۶۶۹۷۱۶۰۳)، ققنوس (تلفن ۲۲۷۲۸۰۰۷-۲۲۷۳۸۰۰۷) و آموزشگاه موسیقی چکامه (تلفن ۲۲۲۱۰۳۰۷) مراجعه نمایند.

    برای مشاهده پوستر با کیفیت اصلی بر روی تصویر بالا کلیک نمایید

    https://musiceiranian.ir/?p=23199
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *