×
×

ابراهیم اثباتی: این کنسرت ترکیبی ست از هیجان و مدیتیشن

  • کد نوشته: 22854
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه «وصل یار» پس از اجرای پر سر و صدای سال قبل خود در تهران، این بار با برنامه ای جدید و ویژه روی صحنه می رود.

    ابراهیم اثباتی: این کنسرت ترکیبی ست از هیجان و مدیتیشن
  • موسیقی ایرانیان: گروه «وصل یار» پس از اجرای پر سر و صدای سال قبل خود در تهران، این بار با برنامه ای جدید و ویژه روی صحنه می رود.

    ابراهیم اثباتی،آهنگساز سرپرست و نوازنده این گروه در خصوص جزئیات برنامه امسال این گروه گفت : « اجرای سال قبل ما جوری بود که خیلی ها پس از شنیدن اتفاقات که در آن افتاده، اظهار تمایل می کردند که هر چه زودتر به برنامه ما بیایند ولی برخی اتفاقات باعث شد که ما تصمیم بگیریم با دستی پر و برنامه ای قوی تر اجرا داشته باشیم و قرار نیست غافلگیری های سال قبل، امسال هم تکرار شوند. ما باید همواره سعی کنیم که حرکتی رو به جلو داشته باشیم و ایده هایمان را بهتر و قوی تر به مرحله اجرا در آوریم. امسال هم مثل سال گذشته سعی مان این است با ساختن فضایی جدید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا کاری کنیم که باز هم مخاطبان مان شبی باشکوه و لذت بخش را تجربه کنند.»

    این هنرمند در خصوص ترکیب های ویژه نمایشی و بصری و تکنولوژی «ventuz» در این برنامه نیز گفت : « این برنامه ها و اتفاقات سال گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفت و باعث شد رسانه ها اجرای ما را کنسرت جادویی لقب دهند. امسال هم با وارد کردن برخی تجهیزات جدیدتر سعی داریم در همان فضا ولی بهتر و جدی تر ، برنامه هایمان را اجرایی کنیم. ترجیه می دهم که بیشتر در این باره و برنامه هایمان توضیح ندهم که اتفاقات کنسرت لو نرود و داغ داغ در روز اجرا مخاطبان را بهت زده کند.»

    اثباتی در خاتمه درباره کلیت فضای برنامه امسال نیز افزود :« این کنسرت ترکیبی ست از هیجان و مدیتیشن… فضاسازی ها جوری طراحی شده که هیچ بیننده ای نتواند لحظه بعدی را پیش بینی کند و فقط منتظر اتفاق بعدی باشد. نوع موسیقی ارائه شده هم موسیقی آرامش بخش لذت بخشی ست که به مرور شادی و طراوت قابل توجهی را به شنونده القا می کند و ترکیبب این عناصر باعث شده پیش بینی لحظات جالبی را بشود برای این برنامه کرد. »

    گروه «وصل یار» ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه در تالار وحدت بروی صحنه می رود و علاقمندان به خریداری بلیت این برنامه می توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=22854
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *