×
×

به رهبری مسعود حبیبی و خوانندگی بیژن کامکار

  • کد نوشته: 22606
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • ارکستر ۶۰ نفره «تخت جمشید» به رهبری مسعود حبیبی و خوانندگی بیژن کامکار ۱۳ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت

  • موسیقی ایرانیان: ارکستر ۶۰ نفره «تخت جمشید» به رهبری مسعود حبیبی و خوانندگی بیژن کامکار ۱۳ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    پریسا شکیب مدیر اجرایی ارکستر «تخت جمشید» درباره این اجرا گفت: این ارکستر که سرپرستی آن را سعید نجاران بر عهده دارد، قطعاتی را به آهنگسازی و تنظیم پدرام درخشانی اجرا خواهد کرد.

    وی در ادامه افزود: قطعات این کنسرت با تنظیم خاص پدرام درخشانی، فرم متفاوتی نسبت به قطعات کنسرت اسفندماه این ارکستر دارد که روز ۱۳ مهر در دو سانس، به روی صحنه خواهد رفت.

    مدیر اجرایی ارکستر «تخت جمشید» تصریح کرد: از جمله اعضای این کنسرت، در اجرای اخیر، می توان به کوروش بابایی، هانا کامکار، علیرضا میرآقا، میلاد درخشانی، فریبرز نجفی تبار، پرهام صارمی، فرزاد فخرالدینی، حسین شریفی، فرزاد قیصری پور، ایمان جعفری پویان، فرشاد رضایی و آرش فلاح صفا اشاره کرد.

    پریسا شکیب ادامه داد: همچنین در این اجرا، گروه سازهای زهی به سرپرستی علی جعفری پویان و گروه کر به سرپرستی محمدرضا صفی، ارکستر «تخت جمشید» را همراهی می کنند.

    وی تاکید کرد: بلیت فروشی این کنسرت نیز از امروز آغاز خواهد شد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی «سی گذر» و همچنین مراکز فروش دارینوش، سیاه و سفید، کافه کهن و پایگاه اطلاع رسانی تخت جمشید به شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۰۱۸۸۰ بلیت خود را تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=22606
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *