×
×

به سرپرستی حامد فکوری

  • کد نوشته: 22361
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • اولین آلبوم گروه موسیقی ˝اینک˝ به سرپرستی حامد فکوری اواخر پاییز منتشر می‌شود. حامد فکوری، آهنگساز و سرپرست گروه اینک در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای ضبط اولین آلبوم گروه اینک هستیم که این اثر اواخر پاییز روانه بازار موسیقی […]

  • اولین آلبوم گروه موسیقی ˝اینک˝ به سرپرستی حامد فکوری اواخر پاییز منتشر می‌شود.

    حامد فکوری، آهنگساز و سرپرست گروه اینک در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای ضبط اولین آلبوم گروه اینک هستیم که این اثر اواخر پاییز روانه بازار موسیقی می شود.

    این آهنگساز با اشاره به اینکه هنوز اسمی برای این اثر انتخاب نشده است، درباره قطعات این آلبوم گفت: قطعات این اثر شامل پنج قطعه است و نام آنها مقدمه، مژده، تصنیف نگار من، دلبرا، چهار مضراب و زر افشان است.

    سرپرست گروه اینک درباره اعضا و نوازندگان این اثر گفت: در این آلبوم مقداد شاه حسینی (آهنگساز)، شروین مهاجر (کمانچه)، سعید نایب محمدی (عود)،فرهاد صفری (تنبک)، شهریار نظری (دف)، فرهاد زالی (نی) نو…. از اعضا و نوازندگان گروه اینک هستند، همچنین من به عنوان آهنگساز و نوازنده تار با این گروه همکاری می کنم.

    گفتنی است، گروه اینک به تازگی کنسرتی در کرواسی برگزار کرده است و هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای کنسرتی در تهران است.

    https://musiceiranian.ir/?p=22361
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *