×
×

در جلسه‌ی شورای جشنواره موسیقی نواحی عنوان شد

  • کد نوشته: 21593
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • در جلسه‌ای که شورای جشنواره موسیقی نواحی در دفتر موسیقی داشت، اعضای شورا طی نشستی که در این جلسه داشتند، تصمیماتی جهت نحوه برگزاری جشنواره و تغییر زمان برگزاری آن گرفتند که در این خصوص، خروجی جلسه شورا دلیل این تغییرات را در کیفیت و توانمند کردن برگزاری جشنواره به‌اجماع رساند. به گزارش خبرنگار ایلنا، […]

  • در جلسه‌ای که شورای جشنواره موسیقی نواحی در دفتر موسیقی داشت، اعضای شورا طی نشستی که در این جلسه داشتند، تصمیماتی جهت نحوه برگزاری جشنواره و تغییر زمان برگزاری آن گرفتند که در این خصوص، خروجی جلسه شورا دلیل این تغییرات را در کیفیت و توانمند کردن برگزاری جشنواره به‌اجماع رساند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، در این رابطه محمدرضا درویشی، دبیر جشنواره موسیقی نواحی درخصوص تغییراتی که در نحوه برگزاری این جشنواره صورت گرفت، تصمیم را حاصل جلسه‌ای که شورای جشنواره موسیقی نواحی داشت دانست و گفت: صورت جلسه‌ای با اعضای شورا دراین رابطه تنظیم کردیم و مفاد آن را نوشتیم که آقای میرزمانی، رئیس دفتر موسیقی نیز در این جلسه حضور داشتند که البته ایشان خودشان هم جزو اعضای شورا جشنواره موسیقی نواحی هستند.

    وی در همین رابطه افزود: در این جلسه دقیق برنامه‌ریزی کردیم، ماه‌های مختلفی را ارزیابی کردیم و دقت وضیعت برنامه را مورد بررسی قرار دادیم که امیدوارم با اخذ این تصمیمات بتوانیم در زمان اعلام شده با قوت بیشتری جشنواره را برگزار کنیم.

    این پژوهشگر حوزه موسیقی نواحی با اشاره به این که، در رابطه با نحوه برگزاری جشنواره به‌تنهایی قادر به تصمیم‌گیری نیست و با مشورت اعضای شورا تصمیم‌ها لحاظ می‌شود، گفت: اعضای شورا که ازعلی ترابی، مسئول امور اجرایی جشنواره، حمیدرضا اردلان، شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی و سیدمحمد میرزمانی تشکیل شده‌است، در زمینه نحوه برگزاری جشنواره باید به یک اجماعی می‌رسید که بنده هم در این شورا به‌اندازه توان سعی در هموار کردن مسائل جهت برگزاری جشنواره کردم که در کنار نظرات اعضای شورا، بنا شد که در اردیبهشت ماه، همان‌طور که در صورت‌جلسه شورای جشنواره آمده، برنامه را برگزار کنیم.

    درویشی در ادامه درخصوص علت تغییر زمان برگزاری جشنواره موسیقی نواحی، مسائل اجرایی جشنواره و سطح کیفی آن را متذکر شد و اظهار داشت: این تغییر زمان در برگزاری جشنواره هم بر کیفیت برپایی جشنواره موثر خواهد بود و هم مسائل بودجه‌ای را شامل می‌شود که در تصمیم‌گیری شورا تمام این مسائل بررسی شد تا با این تغییر زمان در برگزاری بتوانیم با توان بیشتر و کیفیت بهتر جشنواره را برگزار کنیم.

    این آهنگساز در پایان اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند از چند و چون نحوه برگزاری جشنواره آگاه شوند با مراجعه به دفتر موسیقی می‌توانند از مفاد صورت جلسه شورا برگزاری جشنواره، مطلع شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=21593
       
    برچسب ها محمدرضا درویشی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *