×
×

رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو این اجرا استعفا داد

  • کد نوشته: 20620
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو کنسرت شهرداد روحانی که قرار بود ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در این استان برگزار شود،‌ حکم استعفای خود را نوشت.

  • رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو کنسرت شهرداد روحانی که قرار بود ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در این استان برگزار شود،‌ حکم استعفای خود را نوشت.

    ابوعامری درباره دلایل استعفای خود از این سمت به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از دلایل استعفای بنده، بی‌برنامه‌گی دوستان در بخش‌های مختلف است و یکی دیگر لغو شدن همین اجرا است.

    وی یادآور شد: بنده ۲۰ روز پیش برای تهران، نامه‌ای نوشتم تا مجوز اجرای شهرداد روحانی را دریافت کنم و آن زمان در رابطه لغو این کنسرت چیزی به من نگفتند این در حالی است که سه روز قبل از اجرا درخواست لغو اجرا را از من داشته‌اند.

    او با اشاره به برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در همین تاریخ در استان کرمان گفت: نکته جالب این است که من با سمت مدیر انجمن موسیقی ایران باید ۲۰ تا ۴۰ روز قبل از اجرای یک کنسرت موسیقی برای نامه نگاری‌ها اقدام کنم، اما یک خواننده پاپ روز سه شنبه هفته پیش نامه نگاری خود را انجام داده و در همین تاریخ کنسرت خود را برگزار کرده است بنابراین وقتی ضابطه و قانونی در کار نیست ترجیح می‌دهم فعالیت‌هایم را ادامه ندهم.

    ابوعامری درباره دلیل لغو اجرای شهرداد روحانی نیز به ایسنا گفت:‌ دلیل لغو این کنسرت عدم هماهنگی بین سیستم‌های نظارتی بود که برگزاری این کنسرت از نظر تهران بلامانع و از نظر مسئولان کرمان نامناسب بود.

    مدیر انجمن موسیقی کرمان با اظهار تاسف از این موضوع افزود: این امر برای من خیلی ناراحت کننده است و دیگر از خدمت کردن در این سمت بریده‌ام، هیچ چیز بدتر بی قانونی نیست. در حالیکه قانون هم باید برای همه یکسان باشد اینکه بعضی از هنرمندان ظرف ۲۴ ساعت مجوز اجرا می‌گیرند برایم قابل تحمل نیست.

    https://musiceiranian.ir/?p=20620
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *