×
×

بعد از سپری شدن دو سال از آخرین کنسرت

  • کد نوشته: 1992
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱۸ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان: محمدرضا شجریان بعد از دو سال، مهرماه سال جاری به مدت هفت شب در تهران و شش شب در شیراز به روی صحنه می‌رود.
    استاد آواز ایران، ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه (چهارم و پنجم آگوست) نیز در یک فستیوال موسیقی در شهر بیروت پایتخت لبنان به اجرای موسیقی خواهد پرداخت

  • http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2010/05/89-02-22-1.jpgموسیقی ایرانیان: محمدرضا شجریان بعد از دو سال، مهرماه سال جاری به مدت هفت شب در تهران و شش شب در شیراز به روی صحنه می‌رود.
    استاد آواز ایران، ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه (چهارم و پنجم آگوست) نیز در یک فستیوال موسیقی در شهر بیروت پایتخت لبنان به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.
    محمدرضا شجریان در اجرای خود در تهران به همراه گروه شهناز‏، برای هفت شب در برج میلاد به صحنه می‌رود. قرار است زمان دقیق اجرای کنسرت استاد آواز ایران در برج میلاد بعداز دریافت مجوز کنسرت، اعلام شود.
    همچنین گروه شهناز بعداز ۲۰ مهرماه در شهر شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
    به گزارش ایلنا، شجریان در کنسرت‌های آتی خود، قطعات آلبوم «رندان مست» در دستگاه همایون را اجرا می‌کند. همچنین وی در بخش دوم اجرای خود، تصنیف بی‌همزبان از ساخته‌های خود که روی شعری از جواد آذر در دستگاه ماهور ساخته شده؛ به همراه آواز و تصنیف‌هایی از ساخته‌های مجید درخشانی با اشعاری از سعدی، حافظ و مولوی اجرا می‌کند.
    بسیاری از نوازندگان گروه شهناز که نام خود را از جلیل شهناز، نوازنده برجسته تار گرفته است، سال‌ها در گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی می‌نواختند.
    گروه شهناز با همراهی رامین صفایی (سنتور)، مژگان شجریان (سه تار)، محمدرضا ابراهیمی (عود)، عندلیبی و رادمان توکلی (تار)، حمید قنبری (تمبک)، سامان صمیمی (کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (دف و دایره)، حامد افشاری (قیچک باس)، مهدی امینی (رباب)، مهرداد ناصحی و کاوه معتمدیان دهکردی (کمانچه)، سحر ابراهیم (قانون)، نگار خارکن (کمانچه)، جمشید صفرزاده (سنتور) و سرپرستی مجید درخشانی (تار) روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1992
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *