×
×

علی اوجی در گفتگو باشبکه ایران عنوان کرد:

  • کد نوشته: 19780
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • تقریبا دو- سه سالی می شود که هنرمندان سینمایی و یا بازیکنان ورزشی به دنیای خوانندگی روی آورده اند و تصمیم گرفته اند در وادی هنر خود را محک بزنند. پژمان جمشیدی، فوتبالیست اسبق تیم پرسپولیس هم جزومعدود بازیکنانی است که به گفته خودش از کودکی به خوانندگی علاقه داشته و در حال حاضرهم دیگر […]

  • تقریبا دو- سه سالی می شود که هنرمندان سینمایی و یا بازیکنان ورزشی به دنیای خوانندگی روی آورده اند و تصمیم گرفته اند در وادی هنر خود را محک بزنند.

    پژمان جمشیدی، فوتبالیست اسبق تیم پرسپولیس هم جزومعدود بازیکنانی است که به گفته خودش از کودکی به خوانندگی علاقه داشته و در حال حاضرهم دیگر در هیچ تیمی بازی نمی کند. وی تصمیم گرفته قدم دردنیای موسیقی بگذارد و این هنرخوانندگی را دنبال کند. آلبوم جدید پژمان جمشیدی بزودی منتشر خواهد شد.

    علی اوجی تهیه کننده آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: این آلبوم اولین تجربه موسیقایی پژمان است و ۱۱ترک دارد، اسم آن هم «یازده»می باشد البته انتخاب نام آلبوم برحسب پیراهن شماره یازده تیم ملی پژمان جمشیدی است.

    وی افزود: آهنگساز و تنظیم کنندگانی که دراین آلبوم با ما همکاری دارند سیروان خسروی، مهدی یراحی، فریدون آسرایی، زانیار خسروی،اشکان خشایی ، فرشاد فارسی و امیرعلیزاده می باشند. همچنین کارن همایونفر نیز که جوایز متعددی را برای آهنگسازی های خود از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده، این افتخار را به ما داد تا در این آلبوم با ما همکاری داشته باشد و آهنگسازی کند.

    اوجی ادامه داد: ترانه های آلبوم «۱۱» را عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، زهرا عاملی، مریم اسدی و میلاد باران سروده اند. این تهیه کننده اظهار داشت: علاوه بر حضور هنرمندان خوب و با تجربه در این آلبوم که قطعا سبب می شود در موفقیت آن خوشبین باشیم، صدای لطیف و دوست داشتنی پژمان جمشیدی نیز مزید بر علت استقبال از این آلبوم خواهد بود.

    اوجی تصریح کرد: با اینکه همیشه بازار موسیقی تعیین کننده انتشار آلبوم می باشد اما انشاالله آلبوم «یازده» بعد ازعید فطریعنی شهریور۹۱ منتشرخواهد شد و بعد از انتشار آلبوم کنسرت بزرگی در تهران خواهیم داشت.

    این تهیه کننده گفت:حضور پژمان جمشیدی درموسیقی جدی است و اگر غیر این بود من با ایشان همکاری نمی کردم چون روش و سبک کارمن است و با دوستانی که قصد دارند تنها یک بار قدم در عرصه موسیقی بگذارد و برود، کار نمی کنم .پژمان جمشیدی تمامی خط قرمز های من را رعایت می کند.

    علی اوجی درباره دیگر کارهای خود که بزوی منتشر خواهد شدافزود: آلبوم هومن جاوید به تهیه کنندگی بهرام رادان که مدیرت پروژه آن برعهده من می باشد بزودی منتشر خواهد شد.به نظرمن هومن جاوید یکی از خواننده های درجه یک موسیقی ایران است.همچنین آلبوم «مانی رهنما» که در مرحله اخذ مجوزاز وزارت ارشاد است و آلبوم جدید«رضا یزدانی» که آن هم بزودی انتشار می یابد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19780
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *