×
×

چاوشی: به عشق خرمشهر و ایران اجازه دادم قطعاتم از تلویزیون پخش شود

  • کد نوشته: 19136
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱۱۰ دیدگاه
  • محسن چاوشی خواننده مطرح و پرهوادار موسیقی پاپ به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر تک آهنگ «مام وطن» را منتشر کرد

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: تک آهنگ جدید محسن چاوشی خواننده مطرح و پرهوادار موسیقی پاپ با نام «مام وطن» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ترانه این قطعه توسط امیر ارجینی سروده شده و به وسیله محسن چاوشی آهنگسازی و تنظیم شده است.

    محسن چاوشی همچنین در گفت‌وگو با خبرآنلاین در ارتباط با پخش قطعاتی از آلبوم «پرچم سفید» از شبکه سه گفت: «دوستان برای پخش این قطعات از من اجازه گرفته بودند و با توجه به اینکه در آستانه آزادسازی خرمشهر هستیم، افتخار می‌کنم آثار من در چنین مناسبت‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود و بابت این اتفاق حس خیلی خوبی دارم.»

    چاوشی افزود: «من فقط به عشق خرمشهر و ایران اجازه دادم که آثارم از تلویزیون پخش شود. علاوه بر این، یک قطعه جدید هم در روز آزادسازی خرمشهر از تلویزیون با همین مضمون پخش خواهد شد.»

    این خواننده که آلبوم جدیدش به نام «پرچم سفید» اواخر سال قبل در بازار موسیقی کشور منتشر و با استقبال خوب روبرو شد، درباره اقبال مخاطبان به آثارش توضیح داد: «خدا را شکر می‌کنم که بهترین مخاطبان دنیا را دارم و از این حیث افتخار می‌کنم. امیدوارم مستحق این همه لطف دوستان و اهالی موسیقی باشم.»

    محسن چاوشی که سال ۸۹ از سوی کاربران خبرآنلاین به عنوان بر‌ترین چهره موسیقی کشور انتخاب شد و در نظرسنجی سال گذشته هم آراء زیادی را کسب کرد و عنوان دومین شخصیت فرهنگی پس از اصغر فرهادی را به خود اختصاص داد، در این ارتباط گفت: «این ابراز لطف‌ها وظیفه مرا سنگین‌تر می‌کند و از اینکه کاربران شما با حضور در این رای گیری به من امتیاز داده‌اند، خوشحالم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.»

     

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=19136
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *