×
×

به مناسبت انتشار تک آهنگ «انکار»

  • کد نوشته: 18941
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۴ دیدگاه
  • چندی پیش تک آهنگ مجوز دار یاسر داودیان و مهدی یغمایی با نام «انکار» از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد، در ادامه بخوانید مصاحبه ای مشترک با یاسر داودیان و مهدی یغمایی

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: چندی پیش تک آهنگ مجوز دار یاسر داودیان و مهدی یغمایی با نام «انکار» از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد. ترانه این قطعه را آرزو نادری سروده و مهدی یغمایی کار آهنگسازی را برعهده داشته است، همچنین تنظیم این قطعه توسط مهران خلیلی و مهران خالصی انجام شده است، همین قطعه شنیدنی بهانه ای شد مصاحبه ای مشترک با یاسر داودیان و مهدی یغمایی داشته باشیم، در ادامه بخوانید.

    • جناب داودیان در ابتدای مصاحبه لطفا درباره اولین آلبوم رسمی که چندی پیش وارد بازار موسیقی کشور کردید صحبت کنید؟

    آلبوم «فرض کن» مهرماه ۱۳۹۰ بود که وارد بازار شد. آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را بهروز صفاریان، پدرام کشتکار، مهدی یراحی، مازیار فلاحی و امیر علی زاده، نیما صرافی مهر و پوریا احمدی به عهده داشتند، با ترانه هائی از روزبه بمانی، یاحا کاشانی، مجید صالحی و زینب علاقه و ۴ ترانه هم از خودم.

    • بازخوردهای اثری که انتشار یافت در بین مخاطبین موسیقی و کارشناسان چطور بود؟ به اهدافی که از انتشار آلبوم در سر داشتید رسیدید؟

    خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم. جا داره از تمام هنرمندان عزیزی که در آلبوم همراهیم کردند، کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم .

    • برای آلبوم جدید چه فکرهائی در سر دارید؟ آلبوم دومتان در چه فضائی خواهد بود؟  برای اجرای زنده برنامه ریزی کردید؟

    به جرات میتونم بگم در آلبوم جدید شاهد فضای بسیار متفاوتی از آلبوم فرض کن خواهید بود که امیدوارم مثل گذشته مورد توجه و لطف مخاطبانم قرار بگیره. پیشنهادهایی در خصوص اجرای برنامه زنده در تهران و شهرستان داشته ام که به امید خدا بعد از انتشار آلبوم دومم با توجه به شرایط جدید برنامه ریزی خواهم کرد.

    • چندی پیش هم آهنگی محلی به نام بانو از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر کردید، درباره این قطعه صحبت کنید با توجه به اینکه امروزه متاسفانه قطعات ماندگار محلی و نواحی ما به فراموشی سپرده میشن چنین فعالیتی از خوانندگان ما نیاز موسیقی ماست.

    پرداختن به موسیقی فورکلر یکی از دغدغه های ذهنی ام بوده و هست. از آنجائیکه پدرم اهل استان مازندارن و مادرم اهل استان گیلان هستند قطعه بانو به صورت تلفیقی از آثار قدیمی این دو منطقه با اجازه صاحبان اثر بازخوانی شد. که خوشبختانه مورد توجه مردم خوش ذوق بخصوص در این دو منطقه قرار گرفت. ایجاد فرصتی جهت برقراری ارتباط نسل جوان با موسیقی فورکلر ایران و یادآوری از بزرگان موسیقی این مرز و بوم هدف اجرای قطعه بانو بود.

    • در مصاحبه ای گفته بودید خواننده مورد علاقه شما مهدی یغمائی ست اکنون با ایشان تک آهنگ انکار را منتشر کردید درباره این علاقه ای که نسبت به این خواننده دارید صحبت کنید و توضیح بدید این همکاری به چه صورت شکل گرفت؟

    مهدی عزیز در کنار صدای بسیار زیبا هنرمند متواضع و با اخلاقیه و امیدوارم که شاهد موفقیت روافزون این هنرمند عزیز باشم. در آلبوم جدیدم آهنگسازی ۴ قطعه رو بعهده داشته که یکی از این قطعات انکار نام داره که قرار شد به طور مشترک اجرا کنیم و از این اتفاق خوشحالم.

    • با توجه به فضای عاشقانه ای که این قطعه داشت تا این لحظه بازخوردهایش چطور بود؟

    این قطعه به پیشنهاد تهیه کننده محترم برنامه (روز از نو ) ساخته و اجرا شد و برای اولین بار در همین برنامه مورخ ۲۱/۲/۹۱ ساعت ۷:۳۰ صبح بصورت مشترک اجرا شد. با توجه به گذشت زمان کمی از انتشار این قطعه به لطف خدا و مردم عزیز انرژی خوبی گرفتیم و بسیار راضی کننده بود.

    • همکاریتان با مهدی یغمائی ادامه خواهد داشت؟ آیا تمایل به اجرای قطعه به صورت دو صدائی با خوانندگان دیگر هم هستید ؟

    مهدی عزیز از دوستان خوب منه که کنارش احساس آرامش میکنم و امیدوارم این ارتباط استمرار داشته باشه، البته اگه بعضی ها بذارن، برای دو صدائی خواندن با هنرمندان دیگر هم پیشنهادهایی از طرف بعضی از دوستان هنرمند شده ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتم. البته با یکی از خوانندگان غیر ایرانی در حال مذاکره هستیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم که در آینده نزدیک توضیحات بیشتری خواهم داد.

    •  جناب یغمایی در ارتباط با کار مشترکتون با یاسر داودیان صحبت کنید ؟

    از این اتفاق خیلی خوشحالم . این کار کاملا”  دلی و حسی ساخته و اجرا شد . قرار بود ۴ قطعه برای آلبوم جدید دوست عزیزم یاسر کار کنم که با توجه به فضای خوبی که بین ما ایجاد شد، تصمیم گرفتیم یکی از این کارها رو مشترکا” بخونیم .  یاسر انسان مهربان و منظمیه و دوست دارم ارتباطمون تداوم داشته باشه.

    • بازخورد این کارو شما چطور دیدید ؟

    آهنگساز این کار خودم هستم به همین خاطر بهتره نظر مخاطبامونو بپرسیم. من و یاسر عزیز همه تلاشمونو کردیم، امیدوارم مردم هم خوشون بیاد.

    •  آلبوم «یه دنیا حرف» که در رسانه ها صحبت از انتشارش در اردیبهشت ماه بود، کی وارد بازار خواهد شد؟

    زمان دقیقی رو نمیتونم بگم ولی همه تلاشمونو میکنیم که زمانو از دست ندیم. به امید خدا در مرحله آخر انتشار هستیم و خیلی زود شما رو در جریان اخبار جدید انتشار این اثر قرار خواهم داد.

    در ادامه هم می توانید این آهنگ را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    کاور آهنگ:

    برای بزرگنمایی این عکس روی تصویر کلیک کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=18941
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *