×
×

آهنگ جدید چاوشی از صداوسیما پخش می‌شود

  • کد نوشته: 17753
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۰
  • ۶۴ دیدگاه
  • چاوشی برنامه ای برای حضور در هیچ یک از شبکه های رسانه ملی را ندارند. ایشان برای عید امسال آهنگی را با شعری از حسین صفا آماده کرده اند که از برنامه شب عید با اجرای احسان علیخانی پخش می گردد

  • http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2012/03/WhiteFlag.jpgموسیقی ایرانیان- امین ریزباف: خوشبختانه برخلاف همیشه برعکس پیش‌بینی‌هایی که می‌شد انتشار آلبوم پرچم سفید به تاخیر نیفتد و تقریبا سر موقع اثر محسن چاوشی وارد بازار شد و دل هواداران این خواننده شاد شد. برای دیدن اطلاعات این آلبوم می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید.

    اما نکته‌ی مهم دیگر خبر جدیدی در مورد حضور محسن چاوشی در صداوسیما برای برنامه‌ی عید هست که طبق معمول چند رسانه‌ی حاشیه‌پسند این قضیه را مطرح کردند که البته این خبر توسط سایت رسمی محسن چاوشی تکذیب شد. سایت رسمی این خواننده در مورد این موضوع چنین اطلاع رسانی کرده است: «پیرو درج خبر حضور محسن چاوشی در برنامه شب عید باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم آقای چاوشی برنامه ای برای حضور در هیچ یک از شبکه های رسانه ملی را ندارند. ایشان برای عید امسال آهنگی را با شعری از حسین صفا آماده کرده اند که از برنامه شب عید با اجرای احسان علیخانی پخش می گردد. نه لباس نو می خوام شروع یکی از مصرع های این قطعه است. تنظیم این کار را شهاب اکبری انجام داده است.اخبار تکمیلی اعلام می گردد.»

    در پایان خبر هم بهترست درباره‌ی موضوعی توضیح بدهیم که برخی از کاربران گلایه داشتند که چرا در مورد محسن چاوشی کمتر خبر اختصاصی کار می‌کنیم و بیشتر به اخبار سایت رسمی اکتفا می‌کنیم که باید به کاربران عزیز بگوییم اگر اخبار درست در هر سایتی مثل سایت رسمی هنرمندان کار شود دلیلی نیست که ما خودمان تبدیل به خبرسازی‌های دروغ بزنیم، اگر در گذشته اخبار اختصاصی زیادی در مورد هنرمندان کار می‌کردیم برای این بود که سایت های این هنرمندان زیاد فعال نبودند و برای رفع نیازهای رسانه‌ای کاربران مجبور بودیم خودمان خبر اختصاصی تهیه کنیم ولی وقتی سایت رسمی هر هنرمندی به خوبی همه‌ی اخبار موثق را منتشر می‌کند و بار را از دوش ما بر می‌دارد دلیلی بر اضافه کاری و زیادکاری ما نیست و بهتر این است که ما از اخبار همان سایت های رسمی هنرمندان استفاده کنیم مگر اینکه خبر مهمی باشد و سایت هنرمندان به آن نپردازند.

    در مورد شیوه‌ی کار رسانه‌های دیگر هم باید بگوییم که مطمئنا حضور همه‌ی رسانه‌ها برای جامعه‌ی موسیقی مفید است اما امیدواریم رسانه‌ها صرفا بخاطر کسب بازدید دست به هر حاشیه‌سازی نزنند و بگذارند هواداران هنرمندان و هنردوستان در فضای صادقانه از محصولات هنری محبوب خود لذت ببرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=17753
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *