×
×

به آهنگسازی «جواد بطحایی»

  • کد نوشته: 152946
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم «شب زیبا» با صدای «سالار عقیلی» و آهنگسازی «جواد بطحایی»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «ریتمو» بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد. آلبوم جدید «سالار عقیلی» با عنوان «شب زیبا»، توسط مرکز «پخش رها» منتشر شده و از سایت «ریتمو» نیز بصورت دیجیتال، در […]

    به آهنگسازی «جواد بطحایی»
  • آلبوم «شب زیبا» با صدای «سالار عقیلی» و آهنگسازی «جواد بطحایی»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «ریتمو» بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    آلبوم جدید «سالار عقیلی» با عنوان «شب زیبا»، توسط مرکز «پخش رها» منتشر شده و از سایت «ریتمو» نیز بصورت دیجیتال، در دسترس موسیقی دوستان قرار گرفته است. این آلبوم مشتمل بر ۷ قطعهء «تصنیف بگو به باران»، «آواز شب اختر شکنان»، «تصنیف شب زیبا»، «آواز شعر رنگین»، «سرافشان-چهار مضراب»، «فرود» و «تصنیف افسانه های شاد» می باشد که به آهنگسازی «جواد بطحایی» و بر اشعاری از «محمدرضا شفیعی کدکنی» و «نوذر پورنگ» ساخته و پرداخته شده است.

    در این اثر هنرمندان سرشناس موسیقی کشورمان، ارسلان کامکار (عود)، شاهو عندلیبی (نی)، نوید دهقان (کمانچه، کمانچه آلتو)، حسین حدت (تار)، امین گلستانی (تارباس)، فرهاد صفری (تمبک و کوزه)، شهریار نظری (دف)، پارامیس رحمانی (قیچک آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، نیما بطحائی (سنتور باس) و جواد بطحائی (سنتور)، به نوازندگی پرداخته و آواز «سالار عقیلی» را همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «شب زیبا» با صدای «سالار عقیلی»، از سوی «مرکز پخش رها» منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال این آلبوم را از طریق سایت «ریتمو Ritmo.ir»، به صورت آنلاین و قانونی دانلود نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=152946
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *