×
×

با اجرای ۲۳ و ۲۴ شهریور فرزاد فرزین و با ظرفیت دو هزار نفر

  • کد نوشته: 152283
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • سالن فدراسیون وزنه برداری با برگزاری تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین در شهریور ماه به طور رسمی در ردیف تالارهای بزرگ برگزاری کنسرت های موسیقی قرار خواهد گرفت. سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که با امکاناتی جدید و مدرن از این پس میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. ظرفیت صندلی ۲ […]

    با اجرای ۲۳ و ۲۴ شهریور فرزاد فرزین و با ظرفیت دو هزار نفر
  • سالن فدراسیون وزنه برداری با برگزاری تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین در شهریور ماه به طور رسمی در ردیف تالارهای بزرگ برگزاری کنسرت های موسیقی قرار خواهد گرفت.

    سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که با امکاناتی جدید و مدرن از این پس میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

    ظرفیت صندلی ۲ هزار نفر، سوئیت مخصوص خواننده، اتاق پاویون و جایگاه CIP، جایگاه VIP، پیشرفته ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر، جایگاه ویژه خبرنگاران، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو، اولین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوارها، دسترسی آسان از جمله قابلیت های این سالن کنسرت در تهران است که با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» در تلاش است فضایی جدید را به فضاهای کنسرتی پایتخت بیفزاید.

    این مجموعه با حمایت علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، مساعدت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مشارکت و مدیریت بخش خصوصی با حفظ و تقویت زیرساخت های برگزاری مسابقات وزنه برداری سعی دارد تبدیل به یکی از بزرگترین سالن های همایش و کنسرت ایران شود.

    فرزاد فرزین نخستین خواننده‌ای است که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در این سالن به اجرای کنسرت خواهد پرداخت تا سالن «همایش‌های ایرانیان» پذیرای نخستین کنسرت رسمی خود باشد.

    موقعیت جغرافیایی این سالن در ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک قرار دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=152283
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *