×
×

استقبال از موسیقی لُری و لَکی

  • کد نوشته: 150772
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت «عاشقانه‌های تال» به خوانندگی فرج علیپور، به دلیل استقبال علاقه‌مندان به موسیقی لُری و لَکی، برای یک شب دیگر تمدید شد.
    +گروه «تال» در کنسرت پیش‌رو آثار مشهوری مانند «شبانه» و «خوش اومای» را با تنظیمی جدید اجرا می‌کند

    استقبال از موسیقی لُری و لَکی
  • کنسرت «عاشقانه‌های تال» به خوانندگی فرج علیپور برای یک شب دیگر در تالار وحدت تمدید شد.

    کنسرت گروه «تال» به خوانندگی فرج علیپور که قرار بود ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ در تالار وحدت تهران روی صحنه برود، به دلیل استقبال علاقه‌مندان به موسیقی لُری و لَکی، برای یک شب دیگر تمدید شد. به این ترتیب کنسرت «عاشقانه‌های تال» ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ هم در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    گروه «تال» در کنسرت پیش‌رو آثار مشهوری مانند «شبانه» و «خوش اومای» را با تنظیمی جدید اجرا می‌کند. همچنین چند اثر جدید از ساخته‌های میلاد علیپور و فرج علیپور در این کنسرت نواخته و خوانده می‌شوند.

    گروه «تال» در این اجرا یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد حمید ایزدپناه نویسنده، شاعر و پژوهشگر تاریخ موسیقی لرستان را زنده‌ می‌کند.

    فرج علیپور (کمانچه و آواز)، مسلم علی پور (کمانچه و سرپرست گروه)، میلاد علی پور (تار و تنظیم کننده)، محمود نوذری(سنتور)، مریم خدابخش(عود)، مَهزاد خردمند(کمانچه آلتو)، محسن کیهان نژاد(سرنا)، وحید خسروی(دف و دهل) و ماهور زمانه پور(سازهای کوبه ای) اعضای گروه «تال» برای اجرای پیش رو هستند.

    زهرا همتی تهیه کننده و احسان میرضیایی مدیر اجرایی این کنسرت هستند و موسسه «فروغ فلق» برگزاری کنسرت گروه «تال» را برعهده دارد.

    کنسرت گروه «تال» ۲۵ و ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت www.iranconcert.com تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=150772
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *