×
×

به سرپرستی بهاره منصوری

  • کد نوشته: 150175
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • بهاره منصوری سرپرست و خواننده گروه “رخساره” می‌گوید استقبال از اجرا به قدری خوب بود که مجدداً تمدید شد. گروه موسیقی “رخساره” به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری که بعد از ١۴ سال دوری از صحنه مجدداً به این عرصه بازگشته بود، اواخر ماه گذشته در دو شب و هر شب یک سئانس در سالن […]

    به سرپرستی بهاره منصوری
  • بهاره منصوری سرپرست و خواننده گروه “رخساره” می‌گوید استقبال از اجرا به قدری خوب بود که مجدداً تمدید شد.

    گروه موسیقی “رخساره” به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری که بعد از ١۴ سال دوری از صحنه مجدداً به این عرصه بازگشته بود، اواخر ماه گذشته در دو شب و هر شب یک سئانس در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و با استقبال مواجه شد.

    منصوری درباره این اجرا به هنرآنلاین گفت: خیلی خوشحالم که مجدداً به صحنه بازگشتم و از نزدیک با هوادارانم دیدار کردم این اجرا یکی از بهترین‌ها بود و استقبال از اجرا به قدری خوب بود که آن را مجدداً تمدید کردیم.

    وی افزود: در این کنسرت‌ها میزبان هنرمندان زیادی بودم که با حضورشان حمایتشان را ثابت کردند. در یک جمله می‌توان گفت که بانوان ایرانی فوق‌العاده هستند.

    او ادامه داد: طبق مذاکرات با تهیه‌کننده این اجرا برای یک شب دیگر به تاریخ ١۵ مردادماه تمدید شد. رپرتوار قطعات با اندکی تغییر از ماندگارترین آثار اجرا خواهند شد.

    این هنرمند تأکید کرد: می‌توانم به مخاطبان این کنسرت اطمینان بدهم که قطعات بسیار خوبی را انتخاب کرده‌ایم و آن‌ها از اجرای این قطعات لذت خواهند برد.

    این بانوی خواننده در ادامه اضافه کرد: در کنسرت ما قطعات شاد هم وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که خیلی از مخاطبان هم دوست دارند قطعات سنگین و غمگین هم بشنوند.

    سرپرست “رخساره” همچنین گفت: نیوشا بریمانی رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، مینو قاسم پور قانون، نگین سریر پیانو، نیلوفر ابراهیمی فلوت، مهرناز دبیرزاده تمبک، عسل ملک زاده دف و خودم نیز به عنوان خواننده و سرپرست گروه در این کنسرت حضور پیدا خواهیم کرد.

    “رخساره” روز ۱۵ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به تهیه‌کنندگی عباس مهدی‌فر روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=150175
       
    برچسب ها بهاره منصوری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *