×
×

رادان اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را تجربه می کند

  • کد نوشته: 150052
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه «سی» پیوست تا برای اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.
    +همایون شجریان و سهراب پورناظری خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی» هستند

    رادان اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را تجربه می کند
  • بهرام رادان

    بهرام رادان

    بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه «سی» پیوست تا برای اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بهرام رادان از چند روز قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی – کارگردان بخش نمایش پروژه – آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

    پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از اول مردادماه تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگی- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.

    همایون شجریان و سهراب پورناظری خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی» درباره روند این کار گفتند: پس از تمرین های جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌ مانده تا اجرا قرار است تمرین های به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی، ‌نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی از هویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.

    پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دل‌آواز» و «بارانا» از ۱۵ مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=150052
       
    برچسب ها بهرام رادان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *