×
×

به سرپرستی مهدی وجدانی

  • کد نوشته: 149937
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • آنسامبل «نوای صلح» به سرپرستی «مهدی وجدانی» دوازدهم مردادماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
    +وجدانی: در کنسرت امسال سعی کردیم در انتخاب قطعات و سازبندی متفاوت باشیم اما ساختار طراحی شده را حفظ کنیم و البته موسیقی را به سمت موسیقی ترک نزدیک کنیم

    به سرپرستی مهدی وجدانی
  • آنسامبل «نوای صلح» به سرپرستی «مهدی وجدانی» دوازدهم مردادماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    مهدی وجدانی که پیش از این رهبری ارکستر «نوای صلح» را بر عهده داشته است، درباره این کنسرت توضیح داد: در این کنسرت که بر پایه احساسات نوازنده بر موسیقی شکل می گیرد نیازمند تمرکز و توانایی بسیار بالایی هستیم از همین رو بهترین نوازندگان سازهای مورد نظر را دعوت کردیم و در همان جلسات ابتدایی شاکله اصلی این کنسرت را شکل دادیم.

    وجدانی افزود: «در کنسرت امسال سعی کردیم در انتخاب قطعات و سازبندی متفاوت باشیم اما ساختار طراحی شده را حفظ کنیم و البته موسیقی را به سمت موسیقی ترک نزدیک کنیم.»

    هومن دلنوازی نوازنده تار، صدا سدیفی نوازنده قانون، آیدا امیری مقدم سازهای کوبه ای، سامان محمد نبی ویولن، سپینود میرزایی نوازنده ویلنسل و مهدی وجدانی نوازنده پیانو گروه اجرای آنسامبل نوای صلح در کنسرت پیش رو را تشکیل می دهند. ضمن اینکه مسعود اله یاری مدیر اجرایی ، بهرام شادانفر طراح پوستر و آرام آل کنعان بعنوان عکاس، سایر عوامل اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

    گفتنی است مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر تا کنون سه آلبوم با نام های «تاریکی زیبا»، «اشک هایی از بهشت» و «جاده های بارانی» را منتشر کرده است.

    شایان ذکر است علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=149937
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *