×
×

تالار وحدت میزبان شد

  • کد نوشته: 149442
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت ویولن امین غفاری با اجرای آثار منتخب موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم ها یکشنبه ۲۹ مردادماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، امین غفاری نوازنده ویولن درباره اجرای پیش رو گفت: این کنسرت با دیدگاه متفاوتی به آثار کلاسیک ویولن و همچنین موسیقی فیلم با تنظیم های جدید و […]

    تالار وحدت میزبان شد
  • کنسرت ویولن امین غفاری با اجرای آثار منتخب موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم ها یکشنبه ۲۹ مردادماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    به گزارش خبرگزاری مهر، امین غفاری نوازنده ویولن درباره اجرای پیش رو گفت: این کنسرت با دیدگاه متفاوتی به آثار کلاسیک ویولن و همچنین موسیقی فیلم با تنظیم های جدید و با طراحی صحنه جذاب اجرا خواهد شد و امیدوارم شب به یاد ماندنی ای را برای اهالی موسیقی و سینما رقم بزند. در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازانی چون هانس زیمر، رامین جوادی، جان ویلیامز، فریتس کرایسلر و باخ در این کنسرت اجرا می شوند.

    وی ادامه داد: نوید شعبان‌زاده، امین عطایی، دانیال جورابچی، هستی سپاسی، محمدصادق فرزانه، حسین محمدی، سحر شاطری، همایون آرام‌ فر و ماهسیما فلاحی گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند ضمن اینکه تنظیم کارها به عهده مهدی پناهی و همایون آرام فر است. البته سازهایی چون گیتار باس، گیتار الکترونیک، کوینتت زهی، پیانو، ادوات کوبه ای در این کنسرت حضور متفاوتی خواهند داشت. ضمن اینکه جدای بحث کنسرت یک سری اتفاقات هنری و ویژه دیگر نیز در پیش داریم که بزودی درباره آن بصورت جداگانه اطلاع رسانی خواهد شد.

    کنسرت ویولن غفاری ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۹ مردادماه در تالار وحدت تهران میزبان علاقه مندان موسیقی خواهند بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=149442
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *