×
×

تئاتر مستقل میزبان شد

  • کد نوشته: 148992
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب شنبه ها» با اعلام جزئیات برنامه های فصل جدید این رویداد از حضور گونه های متنوع تر موسیقایی در برنامه های پیش رو سخن گفت. رضا دادویی مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب شنبه ها» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های جدید این ویژه برنامه در دور […]

    تئاتر مستقل میزبان شد
  • مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب شنبه ها» با اعلام جزئیات برنامه های فصل جدید این رویداد از حضور گونه های متنوع تر موسیقایی در برنامه های پیش رو سخن گفت.

    رضا دادویی مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب شنبه ها» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های جدید این ویژه برنامه در دور جدید بیان کرد: ما در فصل جدید ویژه برنامه «شب شنبه ها» که فعلا در مجموعه تئاتر مستقل تهران برگزار می شود تلاش کردیم تا ضمن رعایت تنوع موسیقایی عمده فعالیت خود را روی گروه های جوان و مستعد موسیقی ایرانی متمرکز کنیم و فکر می کنم با توجه به برنامه ریزی های مناسبی که در این زمینه انجام گرفته طیف گسترده ای از مخاطبان و علاقه مندان موسیقی تلفیقی، سنتی و راک از برنامه ها دیدن کنند.

    وی ادامه داد: یکی از نکات جالب توجهی که در دوره های گذشته شاهد آن بودیم ارائه پیشنهاداتی از سوی گروه های جوان و کوچک موسیقی پاپ بود که بتوانند بخش هایی از آثارشان را در برنامه های ما اجرا کنند. اما با توجه به اینکه اولویت ما در این دوره عمدتا روی گروه های سنتی، تلفیقی و راک است فعلا با این گروه ها همکاری می کنیم و به طور حتم در برنامه های پیش رو از گروه های پاپ نیز برای اجرا در برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

    مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب شنبه ها» در معرفی برنامه های پروژه طی هفته های آینده بیان کرد: در این مدت با هنرمندان و گروه های مختلفی ژوبین عسگریه، ابوسعید میرزایی، امیر شریفی و حسین علیشاپور در حوزه های مختلف موسیقی سنتی، تلفیقی و پاپ راک صحبت هایی شده که به زودی درباره آنها اطلاع رسانی های لازم انجام می گیرد. این در حالی است که با رویکردی که ما در فصل جدید داریم براین باورم که علاقه مندان موسیقی ایرانی نیز شاهد اتفاقات تازه ای خواهند بود که امیدوارم مورد توجه آنها قرار بگیرد.

    دادویی با اشاره به برگزاری اولین برنامه «شب شنبه ها» در دوره چهارم گفت: روز شنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۸ و ۲۰ گروه های «آتریا» و «دث تیون» با کنسرت «رستاخیز صدا» میزبان علاقه مندان خواهند بود و در نوبت بعدی هم گروه «شکاف» به سرپرستی حمید صادقیان و گروه میلاد ملک زاده کنسرت «رهایی از سقوطِ سکوت» را در مجموعه تئاتر مستقل تهران برگزار می کنند. این برنامه ها با قیمت بلیت های ۵۰ و ۶۰ هزار تومانی میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=148992
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *