×
×

اثر تازه ای از «گلنوش صالحی»

  • کد نوشته: 148649
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «ده تیر»، اثر تازه ای از «گلنوش صالحی»، از سوی شرکت «نوای نو بانگ جوان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «ده تیر» را در ادامه دنبال کنید

    اثر تازه ای از «گلنوش صالحی»
  • آلبوم موسیقی «ده تیر»، اثر تازه ای از «گلنوش صالحی»، از سوی شرکت «نوای نو بانگ جوان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «ده تیر»، تجربه جدیدی از «گلونوش صالحی»، کارشناس موسیقی و نوازنده تار کشورمان است که در قالب ۱۰ قطعهء «رادکان»، «۱۰ تیر»، «پردا»، «سور»، «دهار»، «بود آیا»، «بانگ»، «برآمد» و «روانه»، ساخته و پرداخته شده است،

    در این آلبوم، آلات مختلف موسیقی از جمله «دودوک»، «کمانچه»، «ویلنسل»، «تنبک»، «دهل» و «بندیر» نواخته شده و هنرمندانی چون «هاروت چیکولیان»، «سهیل مخبری» و «ستار خطایی» در آن مشارکت داشته اند.

    صالحی در خصوص اثر خود می گوید: « آلبوم «ده تیر»، مجموعه‌ای از صداهای یک زندگی است؛ از فراز و فرودش و از تمام دینامیک یک روند تنش زا تا به سکونش.»

    «گلنوش صالحى»، متولد ۱۳۶۹ و فارغ التحصیل هنرستان موسیقى است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر و در رشته نوازندگی تار دریافت کرده و هم اکنون مدرس هنرستان موسیقى دختران است. از دیگر فعالیت های موسیقایی این هنرمند، می توان به شرکت در جشنواره ها و کنسرت های مختلف داخل و خارج از کشور، همکاری با گروه «مهر»، «پالیز»، «درنگ» و همکاری در ضبط آلبوم های «عیاران»، -احمد پژمان-، «گفتگو»، -دونوازی های فرامرز پایور- و «آواز در مه»، -مهسا وحدت-، اشاره کرد.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «دَهِ تیر» ساخته «گلنوش صالحی»، توسط شرکت «نوای نو بانگ جوان»، روانه بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال آن، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود و خرید آنلاین و قانونی این اثر، از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=148649
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *