×
×

طرحی از یاشار اطاعتی و آنار اطاعتی

  • کد نوشته: 148604
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «تاخت» طرحی از یاشار اطاعتی و آنار اطاعتی توسط انتشارات جوان منتشرو راهی بازار موسیقی شد+جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی محلی «حنا حنا» را در ادامه دنبال کنید

    طرحی از یاشار اطاعتی و آنار اطاعتی
  • طرحی از یاشار اطاعتی و آنار اطاعتی توسط انتشارات جوان منتشرو راهی بازار موسیقی شد

    آلبوم بی کلام تاخت به عنصر مهم بداهه نوازی در ادوار ریتمیک موسیقی و ریشه های نواحی آن می پردازد و ارتباط تنگاتنگی با نیز با جغرافیا دارد. طراحی بداهه های هر قطعه در یک مکان جغرافیایی بخصوص شکل گرفته و حاصل یک سال سفر به مناطق مختلف دور و نزدیک ایران می باشد.

    این مجموعه ۱۱ قطعه با نام های فرناد، دره های نور، اتراق، آبادی، دورادور، دشت ، دلربا، تازی، نشیب، نیمروز و تاخت دارد که نگارخارکن (کمانچه همراه)، بامداد ملکی (کاخن)، مرضیه رحیم زاده (سنتور)، گلنوش صالحی (رباب)، رضا اسدالهی (بندیر)، آنار اطاعتی (ویلنسل) و یاشار اطاعتی به عنوان نوازنده (کمانچه و رباب بلخی) ایفای نقش می کنند.

    گفتنی است یاشار اطاعتی بعد آلبوم ویرانه آباد، سحرگاه و ایرا، تاخت را به عنوان چهارمین اثر مستقل خود روانه بازار می کند.

    شایان ذکر است که یاشار و آنار اطاعتی اجراهایی در فستیوال های موسیقی همچون ترکیه، اکراین، بولیوی، الجزایر، تونس، ونزولا و ار منستان به روی صحنه برده اند که نشان از فعالیت این هنرمندان در سطح بین المللی دارد.

    علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم موسیقی «تاخت» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا بصورت آنلاین و قانونی از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» دانلود نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148604
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *