×
×

نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «تالار کوثر» شهر اصفهان

  • کد نوشته: 148500
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی ایرانی «ارکستر مهر» به رهبری «مسعود هادی زاده» و آواز «مجتبی عسگری»، نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «تالار کوثر» شهر اصفهان، بروی صحنه می رود.
    +جزئیات کامل به همراه اطلاعات بلیت فروشی این کنسرت

    نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «تالار کوثر» شهر اصفهان
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    کنسرت موسیقی ایرانی «ارکستر مهر» به رهبری «مسعود هادی زاده» و آواز «مجتبی عسگری»، نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «تالار کوثر» شهر اصفهان، بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «مجتبی عسگری»، خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی، با همراهی «ارکستر مهر» به رهبری «مسعود هادى زاده»، کنسرت مایستری «همایون رحیمیان» و حضور دو نوازنده پیشکسوت و سرشناس موسیقی کشورمان، «کریم قربانی» و «سیاوش ظهیرالدینی»، میهمان موسیقی دوستان شهر اصفهان بوده و قطعاتی به یاد ماندنی از آثار ماندگار را تقدیم مخاطبان خواهند کرد.

    در این مجموعه که به همت مؤسسه فرهنگی و هنری «نوای مهر سپاهان» بروی صحنه خواهد رفت، رپرتواری از آثار جاودان «فرامرز پایور»، «على تجویدى»، «مرتضى نى داوود» و … اجرا خواهد شد.

    شایان ذکر است که کنسرت «ارکستر مهر» به خوانندگی «مجتبی عسگری»، در ساعت ۲۱ از تاریخ جمعه، ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۶ در «تالار کوثر»، واقع در سه راه حکیم نظامی، مجموعه ورزشی ۲۲ بهمنِ شهر اصفهان بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیط این کنسرت، به سایت www.navayemehr.ir مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148500
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *