×
×

۱۴ تیرماه در برج میلاد

  • کد نوشته: 148207
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت روزبه نعمت الهی با حضور بیش از صد نفر از اعضای کانون «سندرم داون» در برج میلاد برگزار شد. روزبه نعمت الهی خواننده موسیقی پاپ درتیرماه امسال دور تازه کنسرت های خود را آغاز کرد ؛سفیر مهر ودوستی در حالی در دو سانس به روی صحنه رفت که بیش از صد نفر از اعضای […]

    ۱۴ تیرماه در برج میلاد
  • کنسرت روزبه نعمت الهی با حضور بیش از صد نفر از اعضای کانون «سندرم داون» در برج میلاد برگزار شد.

    روزبه نعمت الهی خواننده موسیقی پاپ درتیرماه امسال دور تازه کنسرت های خود را آغاز کرد ؛سفیر مهر ودوستی در حالی در دو سانس به روی صحنه رفت که بیش از صد نفر از اعضای کانون «سندروم داون» میهمان کنسرت این خواننده محبوب بودند.

    در این کنسرت روزبه نعمت الهی قطعات جدید و آثار خاطره‌انگیزش را برای هواداران خود اجرا کرد از جمله این قطعات می توان به «مست و دیوانه»،«هجرانی» ، «تو حالت بهتره»،«فاخته»،« شبم سیاه»، «من که حالم خوبه»، «باز آمدم»،« زمستون»، «عزیز بشین به کنارم»،«پاییز دلتنگی»، «فرزاد»، «نفس کشیدن سخته»،« بی ستاره»، «نفس نفس» ، «پیام»، «سوگند»،« می ناب»، «زخم »، «تهران»، «فرهاد»،«حسام»،«شهریار»، «صبوری» ،«دریا»، «نفس نفس»، «خلیج فارس» و «ایران» اشاره کرد.

    این کنسرت به همت شرکت «ترانه شرقی» با مدیریت «محسن رجب پور» در دو سانس ۱۸:۳۰و ۲۱:۳۰ برگزار شد.

    پرواز هماى، على دایى، اشپیتیم آرفى، رضا توکلى، مجتبى محرمى، هادى کاظمى، گروه دِکور و امیر نورى از مهمانانی بودند که در دوسانس این کنسرت حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148207
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *