×
×

۱۹ تیر ماه سال جاری و در فرهنگ‌سرای ارسباران

  • کد نوشته: 148138
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • نشست پژوهشی موسیقی ایران، تحت عنوان «مردم‌شناسى و موسیقی»، به بهانه انتشار کتاب «مردم شناسی و موسیقی»، اثر «دکتر محمد حجاریان»، نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «فرهنگسرای ارسباران» شهر تهران برگزار می‌شود. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این نشست پژوهشی، در راستای دیگر برنامه های موسیقایی-پژوهشی مجموعه موسیقی «ارسباران» که در […]

    ۱۹ تیر ماه سال جاری و در فرهنگ‌سرای ارسباران
  • نشست پژوهشی موسیقی ایران، تحت عنوان «مردم‌شناسى و موسیقی»، به بهانه انتشار کتاب «مردم شناسی و موسیقی»، اثر «دکتر محمد حجاریان»، نیمه دوم تیر ماه ۱۳۹۶ در «فرهنگسرای ارسباران» شهر تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این نشست پژوهشی، در راستای دیگر برنامه های موسیقایی-پژوهشی مجموعه موسیقی «ارسباران» که در قالب نشست های مختلف نقد و بررسی موسیقی برگزار می شود؛ در تاریخ ۱۹ تیر ماه سال جاری، در «فرهنگسرای ارسباران»، انجام خواهد پذیرفت.

    در این نشست که به بهانه انتشار کتاب «مردم‌شناسی و موسیقی»، تألیف و ترجمه «دکتر محسن حجاریان» برگزار می‌شود، پژوهشگران و هنرمندان کشورمان، «محسن شهرنازدار»، «مریم قرسو» و «حامد جلیلوند» درباره این کتاب و رویکردهای پژوهشی مردم‌شناسی و موسیقی، سخنرانی خواهند کرد.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر از این گردهمایی موسیقایی و پژوهشی، به «فرهنگسرای ارسباران» -واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا- مراجعه نموده و یا با شماره تلفنهای۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس حاصل کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=148138
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *