×
×

به آهنگسازی «مصطفی مؤمنیان» و صدای «سجاد شوشتری»

  • کد نوشته: 147335
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «هنوز عاشقم» به آهنگسازی «مصطفی مؤمنیان» و صدای «سجاد شوشتری»، از سوی شرکت «چهارباغ بانگ» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «سایت بیپ تونز»، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.+جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «هنوز عاشقم» را در ادامه دنبال کنید

    به آهنگسازی «مصطفی مؤمنیان» و صدای «سجاد شوشتری»
  • آلبوم موسیقی «هنوز عاشقم» به آهنگسازی «مصطفی مؤمنیان» و صدای «سجاد شوشتری»، از سوی شرکت «چهارباغ بانگ» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «سایت بیپ تونز»، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «هنوز عاشقم»، اثریست آوازی و مشتمل بر ۷ قطعه به عناوین «هنوز عاشقم»، «قحطی محبت»، «همزاد تنهایی»، «از بی زمان ها»، «آواز اصفهان»، «یادگار غمت» و «کوله بار خاطرات» که «سجاد شوشتری» خوانندگی آن و «مصطفی مؤمنیان»، آهنگسازی آنرا بر عهده داشته است.

    ترانه‌سرای قطعات این آلبوم «محمد مفتاحی» است که تا کنون چندین کتاب ادبی و مجموعه شعر از او منتشر شده است. از نوازندگان این مجموعه نیز می‌توان به «میثم مروستی»، «صابر قدسی زاده»، «فریده رضایی»، «محسن ایروان‌فر»، «فاطمه فریدی‌زاده»، «افشین علوی» و «مصطفی مومنیان» اشاره کرد.

    «سجاد شوشتری» از خوانندگان جوان موسیقی ایرانی است که آواز ایرانی را نزد استادان بزرگ فرا گرفته است. «مصطفی مؤمنیان» نیز از نوازندگان توانمند ساز سنتور می باشد.

    شایان ذکر است که «هنوز عاشقم» با صدای «سجاد شوشتری» و آهنگسازی «مصطفی مؤمنیان» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «چهار باغ بانگ»، منتشر شده است و علاقمندان می توانند جهت خرید نسخه فیزیکی و اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین خرید اینترنتی و قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=147335
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *