×
×

چهارشنبه ۲۱ تیر

  • کد نوشته: 146929
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه «بمرانی» روز چهارشنبه ۲۱ تیر کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» را در سالن برج میلاد تهران برگزار کنند. بهزاد عمرانی (خواننده) درباره اجرای پیش‌رو که قرار است با اتفاقاتی همراه باشد می‌گوید: «می‌توان گفت این برنامه مفصل‌ترین اجرای بمرانی تا این لحظه (که نزدیک به ده سال از تولد گروه می‌گذرد) خواهد بود و […]

    چهارشنبه ۲۱ تیر
  • گروه «بمرانی» روز چهارشنبه ۲۱ تیر کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» را در سالن برج میلاد تهران برگزار کنند.

    بهزاد عمرانی (خواننده) درباره اجرای پیش‌رو که قرار است با اتفاقاتی همراه باشد می‌گوید: «می‌توان گفت این برنامه مفصل‌ترین اجرای بمرانی تا این لحظه (که نزدیک به ده سال از تولد گروه می‌گذرد) خواهد بود و به این ترتیب قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» و منتخبی از قطعات سایر آلبوم‌های بمرانی و علاوه بر آن، قطعات جدیدی را هم اجرا خواهیم کرد. در این کنسرت هم همانند اکثر اجراهایمان، برنامه‌های ویژه‌ای به لحاظ نور و تصویر خواهیم داشت و قرار است اتفاقات جذابی برای اجرایمان داشته باشیم.»

    عمرانی با بیان اینکه طی این سال‌ها آهسته و پیوسته پیش رفته و ذره ذره مخاطبان خود را افزایش داده‌اند، می‌گوید: «اجرا در برج میلاد، تحولی مهم در بمرانی و شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های ما خواهد بود. یکی از مهمترین کارهایی که در طول فعالیت خود انجام داده‌ایم این است که همواره تلاش کرده‌ایم بدون وا دادن به مسیر متعارف، سعی کنیم با خروجی و عملکرد متفاوت در گسترش ذائقه شنیداری روز موثر باشیم. خوشحالیم که الان هم نتیجه‌اش این شده که با همراهی و حمایت مخاطبان بتوانیم این موسیقی غیرپاپیولار را به سالنی با گنجایش برج میلاد ببریم.»

    بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار)، مانی مزکی (ساز دهنی، یوفونیوم و ترومبون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ترومپت)، کیارش عمرانی (باس و کنترباس)، آرش عمرانی (آکاردئون، کیبورد و پیانو) و سالار اصغری (درامز) اعضای گروه بمرانی در این کنسرت خواهند بود و احتمالاً همانند اجرای قبل، دو نفر از اعضای گروه «پالت» یعنی مهیار طهماسبی (ویلنسل) و سردار سرمست (ترومپت) نیز آنها را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

    کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» روز چهارشنبه ۲۱ تیر، ساعت ۲۲ در سالن برج میلاد تهران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت tik8 مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=146929
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *