×
×

هفته اول تیر ماه ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 146720
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۱ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبومى موسیقی ایرانی «هرچه بود گذشت»، اثری از «فرید نجم الدین» و صدای «مجتبی عسگری» خواننده شناخته شده موسیقی ایران، هفته اول تیر ماه ۱۳۹۶ راهی بازار موسیقی می شود.
    +«مجتبی عسگری»، سالهای گذشته با گروه موسیقی «وارش»، به سرپرستی آهنگسازی «فرید نجم الدین» در سمنان به اجرای کنسرت پرداخته بود

    هفته اول تیر ماه ۱۳۹۶
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    آلبومى موسیقی ایرانی «هرچه بود گذشت»، اثری از «فرید نجم الدین» و صدای «مجتبی عسگری» خواننده شناخته شده موسیقی ایران، هفته اول تیر ماه ۱۳۹۶ راهی بازار موسیقی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «هرچه بود گذشت»، شامل ۶ قطعه بعناوین «زبان نگاه»، «غلام قمر»، «هرچه بود گذشت»، «مدامم مست می دارد»، «کوچه» و «باده ناب» می باشد که بر سروده هایی از شاعران کهن و معاصر «مولانا»، «حافظ»، «هوشنگ ابتهاج»، «ایرج دهقان»، «فریدون مشیری» و «پرویز حقیقت» ساخته و پرداخته شده است.

    در این اثر که ساخته «فرید نجم الدین» بوده و «مجتبی عسگری»، خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی کشورمان، قطعات آنرا خوانده است، مهران امیدیان (تنظیم، تار)، مهرداد ناصحی (قیچک، آلتو)، (علیرضا دریایی(ویولن، ویولا، کمانچه) ، آتنا اشتیاق (ویلنسل)، وصال صالحیان (تنظیم، سنتور)، سینا شکری (نی)، شهریار جعفری (عود، بم تار، سه تار) و مسعود بخشایی (تنبک، دف، ضرب زورخانه)، به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته اند. اعضای اصلی این مجموعه را هنرمندان سمنانی تشکیل می دهند که با عنوان گروه موسیقی «وارش» در سمنان فعالیت دارند.

    این آلبوم در سال ۱۳۹۵ و توسط موسسه «چکاوک زنده رود»، تولید شده است. «مجتبی عسگری»، سالهای گذشته با گروه موسیقی «وارش»، به سرپرستی آهنگسازی «فرید نجم الدین» در سمنان به اجرای کنسرت پرداخته بود.

    شایان ذکر است که آلبوم «هرچه بود گذشت»، در اولین ماه تابستانی سال جاری، راهی بازار موسیقی کشور شده و در دسترس مخاطبان و علاقمندان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت که جزئیات بیشتر آن متعاقباَ اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=146720
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *