×
×

در آستانه برگزاری اولین کنسرت سال ۹۶ این خواننده پاپ – راک

  • کد نوشته: 146650
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logo«رضا یزدانی» خواننده موسیقی پاپ در آستانه برگزاری اولین کنسرت سال ۹۶، قطعه «پانزده سالگی» به آهنگسازی علیرضا افکاری را منتشر کرد.
    +رضا یزدانی برای اولین بار پس از چهار سال در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود

    در آستانه برگزاری اولین کنسرت سال ۹۶ این خواننده پاپ – راک
  • رضا یزدانی (عکاس: مسعود ساکی)

    رضا یزدانی (عکاس: مسعود ساکی)

    «رضا یزدانی» خواننده موسیقی پاپ در آستانه برگزاری اولین کنسرت سال ۹۶، قطعه «پانزده سالگی» به آهنگسازی علیرضا افکاری را منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «پانزده سالگی» به خوانندگی رضا یزدانی در آستانه برگزاری اولین کنسرت این هنرمند در سال ۹۶ با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. این اثر به گفته یزدانی، از بهترین کارهایش طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود. وی در این قطعه به سراغ عاشقانه متفاوتی رفته و کار آهنگسازی را هم انجام نداده است.

    «پانزده سالگی» (مجوز: ۶۴۱/ق/۹۶/۳ – کتابخانه ملی:  ۱۸۴۰۱و) با آهنگسازی علیرضا افکاری، تنظیم سعید زمانی و ترانه مهدی ایوبی تهیه شده و تهیه‌کننده این اثر هم علی اوجی است.

    رضا یزدانی برای اولین‌بار در سال ۹۶ و برای اولین بار پس از چهار سال در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود. این خواننده روز پانزدهم تیرماه طی دو سانس در این سالن برنامه خود را اجرا خواهد کرد. او برای اولین‌بار علاوه بر قطعات خاطره‌انگیز، چند اثر از آلبوم جدیدش را اجرا می‌کند. در این مجموعه چهره‌های مطرح موسیقی حضور دارند و برای اولین‌بار است که با این خواننده در قالب آلبوم همکاری می‌کنند.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=146650
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *