×
×

به سرپرستی شهریار بلوچستانی

  • کد نوشته: 146373
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی شهریار بلوچستانی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان به اجرای برنامه می‌پردازند.
    +شهریار بلوچستانی: خصوصیت بارز گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در این است که موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما این موسیقی کودکانه نیست

    به سرپرستی شهریار بلوچستانی
  • گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی شهریار بلوچستانی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان به اجرای برنامه می‌پردازند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی شهریار بلوچستانی و مدیریت مژگان کیانی یکشنبه ۲۸ خرداد ماه جاری در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان برنامه ای را اجرا می کند.

    شهریار بلوچستانی نوازنده تمبک و خواننده درباره مهمترین اهداف تأسیس گروه موسیقی «کاغذ رنگی» نوشته است: «جهت دهی تفکرات و رفتار جمعی در فرآیند آموزش موسیقی، آماده سازی کودکان برای رسیدن به هنر زندگی کردن و معرفی تمبک به عنوان اصلی ترین ساز کوبه ای برای استفاده کودکان به منظور آشنایی با ریتم از مهم ترین اهدافی است که در این گروه به آن توجه داشته ایم. خصوصیت بارز گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در این است که موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما این موسیقی کودکانه نیست. به هر ترتیب در این اجرا قطعات از نوع دو تا چهار خطی طراحی شده و از تمبک برای ارائه ریتم در ایجاد گروه موسیقی «کاغذ رنگی» استفاده شده است.»

    از بلوچستانی تاکنون آلبوم‌های «شوق وصال»، «تیامی»، «آسمان شب»، «اشک من هویدا شد» منتشر شده است. وی طی این سال ها در کشورهای اتریش، فرانسه، آلمان، ترکمنستان، تاجیکستان، هلند، اسلوونی، کرواسی، امارات، روسیه، ترکیه، و بلژیک در قالب کنسرت، به اجرای برنامه پرداخته است.

    گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی شهریار بلوچستانی در سال ۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا سیزده سال، در شهر اصفهان تأسیس شد.

    شهریار بلوچستانی مدیر هنری، خواننده، نوازنده تمبک، متین جانقربان نوازنده تمبک، بردیا بلوچستانی نوازنده تمبک، بردیا رحیمی‌مقدم نوازنده تمبک و پیانو، بامداد شفیعیان نوازنده تمبک، آرش رحیمی نوازنده تمبک، محمد متین امامی نوازنده تمبک، آرین صابوری‌نیا خواننده، آدرینا رزاقی خواننده و سید امرحسین بشارتفر، سپهر محمدتقی شیرازی، آریانا باقری طادی و پارسا ضیایی گروه «کاغذ رنگی» را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=146373
       
    برچسب ها کاغذ رنگی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *