×
×

به مناسبت ایام سوگواری و شهادت امیر المؤمنان و لیالی القدر

  • کد نوشته: 146182
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • به مناسبت ایام سوگواری و شهادت امیر المؤمنان و لیالی القدر، سایت «بیپ تونز»، اثری با عنوان «منقبت علی» را گردآوری و منتشر کرد.
    + در این آلبوم دوازده قطعه در مدح مقام علی(ع) خوانده شده‌ و این قطعات در کنار یکدیگر گلچین و گرد آورده شده‌اند

    به مناسبت ایام سوگواری و شهادت امیر المؤمنان و لیالی القدر
  • به مناسبت ایام سوگواری و شهادت امیر المؤمنان و لیالی القدر، سایت «بیپ تونز»، اثری با عنوان «منقبت علی» را گردآوری و منتشر کرد.

    امیر مؤمنان، «علی (ع)»، مظهر فداکاری، صبر، سخت‌کوشی، ایثار و بسیاری صفات ارزنده و والای انسانی است. این امام و پیشوای بزرگ مسلمانان در میان غیر مسلمانان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. ناگفته نماند که عشق و ارادت به حضرت علی (ع) و خاندان پاکش در میان ایرانیان سابقه‌ای تاریخی و دیرین دارد و این علاقه و دلبستگی نیز بخشی از هویت فرهنگی و تاریخی این سرزمین است. ایرانی از علی و نام بلند مرتبه‌اش نیرو می‌گیرد و با ذکر نام و یاد او عزیزانش را بدرقه می کند.

    مقارنت ضربت خوردن و شهادت این امام همام با ماه رمضان و لیالی قدر از رموز الهی است و حاکی از مرتبه والای آن حضرت دارد. سالهای سال شاعران در مدح علی سرودند و دلباختگانش به مدح و منقبتش پرداخته‌اند.

    سایت بیپ‌تونز به مناسبت ایام سوگواری امیرالمومنین آلبومی با نام «منقبت علی» تهیه کرده است که در این آلبوم دوازده قطعه در مدح مقام علی(ع) خوانده شده‌ و این قطعات در کنار یکدیگر گلچین و گرد آورده شده‌اند. در این مجموعه، آثاری از «محمد اصفهانی»، «مهراج محمدی» و «محسن چاوشی»، مناجاتی از «سیدجواد ذبیحی» و مدح‌ها و ذکرهای حضرت علی(ع) از «سید خلیل عالی‌نژاد» در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. «منقبت علی» مجموعه‌ای است سراسر نور و معنویت و لحظه لحظهٔ آن دلهای عاشقانش را با آن حضرت پیوند می‌دهد.

    شایان ذکر است، تدوین و جمع آوری کلیه قطعات این آلبوم به انتخاب و نظارت «بیپ تونز beeptunes.com» انجام پذیرفته و علاقمندان می توانند جهت دانلود و خریداری قانونی این اثر معنوی، از طریق این سامانه اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=146182
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *