×
×

به آهنگسازی مشترک «بهزاد عبدی» و «میدیا فرج نژاد»

  • کد نوشته: 145911
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسقی «نام من عشق است»، اثر تازه ای به آهنگسازی مشترک «بهزاد عبدی» و «میدیا فرج نژاد» و خوانندگی «محمد معتمدی»، به زودی منتشر می شود.
    +این اثر در فضایی آمیخته به موسیقی ایرانی و غربی، بر سورده هایی ازشاعران کهن و معاصر تولید شده است

    به آهنگسازی مشترک «بهزاد عبدی» و «میدیا فرج نژاد»
  • محمد معتمدی

    محمد معتمدی

    آلبوم موسقی «نام من عشق است»، اثر تازه ای به آهنگسازی مشترک «بهزاد عبدی» و «میدیا فرج نژاد» و خوانندگی «محمد معتمدی»، به زودی منتشر می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از موسیقی ما، آلبوم «نام من عشق است»، در فضایی آمیخته به موسیقی ایرانی و غربی، بر سورده هایی ازشاعران کهن و معاصر، «مولانا»، «حسین منزوی»، «علیرضا کلیایی»، «غلامرضا طریقی» و «علیرضا بدیع» ساخته و پرداخته شده است که «میدیا فرج نژاد» بخش ایرانی قطعات و «بهزاد عبدی»، بخش غربی آن را تنظیم کرده اند. از نکات مورد توجهِ دیگر این آلبوم، حضور کوارتت «کلگیوم» -یکی از شناخت شده‌ترین کوارتت‌های دنیاست- که قرار است در این اثر به نوازندگی بپردازند.

    «محمد معتمدی»، بعد از ماه مبارک رمضان، تور کنسرتهای خود را که اوایل خرداد ماه سال جاری در بیرجند برگزار کرد، در شهرهای دیگر ایران از سر می گیرد. این مجموعه کنسرتها را می توان در راستای کنسرت «کویر» این خواننده و گروهش دانست که زمستان گذشته بروی صحنه برد. شعر و تصنیف «کویر» و آهنگسازی قطعه «پرواز»، از ساخته های «محمد معتمدی» است و «شکنم ساغر» به آهنگسازی «پرویز یاحقی»، «به یاد صیاد» به آهنگسازی «جواد لشگری»، «بیا» به آهنگسازی «حبیب الله بدیعی»، «چون مرده شوم»، «امید جانم» به آهنگسازی «علی تجویدی»، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی «پرویز یاحقی» و «رفته ز دل» به آهنگسازی «امیر مهدی مقدم» نیز دیگر قطعات این مجموعه اجرایی می باشند.

    شایان ذکر است که «محمد معتمدی»، به تازگی اپرای «خیام» به کارگردانی «بهروز غریب‌پور» را به اتمام رسانده است. این اثر به آهنگسازی «امیر بهزاد» و رهبری ارکستر «فرنوش بهزاد» به اجرا در آمده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=145911
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *