×
×

به سرپرستی «مهرزاد هویدا» و خوانندگی «مجتبی عسگری»

  • کد نوشته: 145908
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت تابستانی گروه موسیقی «آن»، به سرپرستی «مهرزاد هویدا»، آهنگسازی «سپیده مشکی» و خوانندگی «مجتبی عسگری»، مرداد ماه ۱۳۹۶ در «فرهنگسرای نیاوران» بروی صحنه می رود.
    +این گروه به خوانندگی مجتبی عسگری در ایام برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر طی کنسرتی، آثاری که همگی از ساخته های زنده یاد استاد «محمدرضا لطفی» بوده اند را بروی صحنه برد

    به سرپرستی «مهرزاد هویدا» و خوانندگی «مجتبی عسگری»
  • تازه ترین کنسرت تابستانی گروه موسیقی «آن»، به سرپرستی «مهرزاد هویدا»، آهنگسازی «سپیده مشکی» و خوانندگی «مجتبی عسگری»، مرداد ماه ۱۳۹۶ در «فرهنگسرای نیاوران» بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در شامگاه ۵ مرداد ماه سال جاری، با رپرتواری تازه و متفاوت، در «فرهنگسرای نیاوران» شهر تهران، تقدیم مخاطبان خواهد شد.

    سپیده مشکی (آهنگساز،سه تار)، آریا محافظ (سنتور)، ساناز ستار زاده (تار)، سینا دانش (کمانچه)، سینا خشک بیجاری (تمبک)، نوا سلیمانی (عود)، آزاده شمس (قیچک)، هوشمند عبادی (نی) و مهرزاد هویدا (سرپرست گروه، دف)، در کنار «مجتبی عسگری»، به نوازندگی و هنرنمایی خواهند پرداخت.

    طبق اظهارات هویدا، کنسرت پیش روی گروه موسیقی «آن» را می توان رونمایی از آلبوم تازه آنها دانست که به فاصله زمانی چند روز پیش از کنسرت، راهی بازار موسیقی می شود. این گروه همچنین قرار است آلبومی به آهنگسازی «آرش محافظ» را نیز در آینده آماده، تولید و منتشر سازند.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «آن»، از جمله گروه های فعال موسیقی است که شهریور ماه سال ۹۳ اولین تمرین های خود را برای حضور در عرصه های اجرایی آغاز کرد. این گروه در ایام برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر طی کنسرتی که میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود آثاری چون «مقدمه» با شعری از «حافظ»، تصنیف «نغمه ظفر» و تصنیف «ای برادر» با شعری از «مجتبی کاشانی» که همگی از ساخته های زنده یاد استاد «محمدرضا لطفی» بوده اند را بروی صحنه برد.

    اعضای گروه «آن» از سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ جزو گروه نوازندگان گروه «شیدا» به سرپرستی استاد «محمد رضا لطفی» بودند که همکاری ریشه دار آنها حتی بعد از فوت استاد نیز پایدار ماند و تا به امروز ادامه پیدا کرده است. کنسرت مرداد ماه این گروه نیز امتدادی بر وفاداری گروه به شیوه و سبک نوازندگی گروه «شیدا» است که همچنان اعتقاد دارد باید شکلی جدی از موسیقی دستگاهی ایران را با بیانی جدیدتر به مخاطبان ارائه کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145908
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *