×
×

به تهیه‌کنندگی مجید فلاح‌پور و در تالار اندیشه حوزه هنری

  • کد نوشته: 145503
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی سنتی «سَنا» به سرپرستی رضا پرویز زاده در تاریخ شانزدهم تیر ۹۶ برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می رود. گروه «سَنا» که در سال ۸۹ تشکیل شده تاکنون با آواز مهدی امامی اجراهائی در تهران و شهرستان و جشنواره‌های خارجی داشته است. این کنسرت شامل بازسازیِ قطعاتی از دوره قاجار […]

    به تهیه‌کنندگی مجید فلاح‌پور و در تالار اندیشه حوزه هنری
  • گروه موسیقی سنتی «سَنا» به سرپرستی رضا پرویز زاده در تاریخ شانزدهم تیر ۹۶ برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می رود. گروه «سَنا» که در سال ۸۹ تشکیل شده تاکنون با آواز مهدی امامی اجراهائی در تهران و شهرستان و جشنواره‌های خارجی داشته است.

    این کنسرت شامل بازسازیِ قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته هایی از رضا پرویززاده خواهد بود. تهیه کننده این کنسرت مجید فلاح پور و مدیراجرای آن نیز آیدا امیری مقدم است.

    گروه «سَنا» در این کنسرت در دو بخش روی صحنه می رود که بخش اول دونوازی کمانچه و قانون خواهد بود. اما بخش اصلی این کنسرت در عراق و شکسته خواهد بود.
    این آهنگساز اخیرا در همراهی با گروه موسیقی سنتی «بحرِ نور» کنسرتی را در همین محل برگزار کرد که مورد توجه قرار رفت.

    اعضای گروه «سَنا» را رضا پرویززاده(سرپرست و آهنگساز و نوازنده کمانچه)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب الدین آذین مهر(سه تار)، دل آرام زمانی( کمانچه آلتو)، سپیده شایان راد(تنبک) و سروش بخشش(خواننده) تشکیل می دهند.

    رضا پرویززاده چندین سال با استاد محمدرضا لطفی درگروه بازسازی شیدا همکاری داشته است و سه آلبوم صوتی و یک تصویری در زمینه بازسازی آثاری که بر روی صفحات موسیقی از قدیم بازمانده بود منتشر کرده است.

    وی همچنین آلبومی از تکنوازی های خود را منتشر کرده است و تمامی کارهای حسین خان اسماعیل زاده را نیز به اجرا در آورده است.

    گروه موسیقی «سَنا» در ۱۶ تیر۹۶ ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری به روی سن رفته و اجرای برنامه می کند. روابط عمومی این کنسرت را مجید فلاح پور به عهده دارد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۵۷۳۸۰۹ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=145503
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *