×
×

«آریان ۵» احتمالا آبان ماه سال جاری منتشر می شود

  • کد نوشته: 14449
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۳۵ دیدگاه
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان با علی پهلوان خواننده مطرح گروه موسیقی آریان در زمینه جزئیات آلبوم «آریان ۵»، انتشار سی دی تصویری و کتاب نت‌های آریان و بحث فیلتر شدن سایت رسمی این گروه مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می‌توانید بخوانید

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: خبرنگار موسیقی ایرانیان با علی پهلوان خواننده مطرح گروه موسیقی آریان در زمینه جزئیات آلبوم «آریان ۵»، انتشار سی دی تصویری و کتاب نت‌های آریان و بحث فیلتر شدن سایت رسمی این گروه مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می‌توانید بخوانید. همچنین پیش از این مصاحبه صوتی با محسن رجب‌پور مدیربرنامه این گروه در سایت منتشر شده بود که از اینجا می‌توانید آنرا دانلود کنید.

    جزئیات آلبوم «آریان ۵»
    علی پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه سرای گروه آریان درباره جزئیات آلبوم جدید این گروه به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «در آلبوم جدید گروه آریان یا‌‌ همان «آریان ۵»، از نظر نوع موسیقى و شعر تغییرات زیادى نسبت به چهار آلبوم پیشین داریم که شاید در نگاه اول حتى براى طرفداران عزیز آریان عجیب به نظر برسد ولى سعى کردیم با توجه به نظرسنجى هاى انجام شده، مجموعه آهنگ‌ها ترکیبى از موسیقى نوین و سبک آریان باشد. خودم هم نسبت به این کار‌ها حس عجیب و خوبى دارم و احساس مى کنم که دلم مى خواهد واکنش هاى مختلف مردم را هر چه زود‌تر در این باره ببینم. تنظیم کنندگان آلبوم هم که ترجیح مى دهم در موردشان بعداً صحبت کنم تا این لحظه بسیار خوب کار کرده‌اند. نوازندگان مهمان هم طبق معمول در بعضى قطعات نوازندگى کرده‌اند، از جمله ایشان بابک صفر‌نژاد نوازنده چیره دست هارمونیکاست که وقتى در استودیو نوازندگى مى کرد جاى همه را آنجا خالى کردم چون نوازندگى‌اش بسیار دیدنى بود. بطور کلى بجز تک آهنگ هایى که قبلاً عرضه شده‌اند آلبوم حداقل ٨-٩ آهنگ جدید که تاکنون عرضه نشده خواهد داشت.»

    وی در ادامه گفتگو درباره اسامی اعضاى آریان که در این آلبوم حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه سحر کاشمرى هم از ایران رفت تا در کنار همسرش زندگى کند، اعضاى آریان در این آلبوم عبارتند از من، پیام صالحى، سیامک خواهانى، علیرضا طباطبایى، شراره فرنژاد و ساناز کاشمرى.»

    زمان احتمالی انتشار «آریان ۵»، آبان ماه سال جاری
    پهلوان درباره زمان انتشار آریان ۵ به خبرنگار ما گفت: «کارهای مربوط به آلبوم مطابق برنامه پیش مى رود و امیدواریم بتوانیم آن را به آبان امسال برسانیم. قطعاً باید در زمان بندى‌هایمان مراحل مجوز را نیز در نظر بگیریم که به خودى خود زمان بر است. با این حال امیدواریم آبان امسال به بازار بیاید.»

    سى دى تصویرى
    خواننده گروه موسیقی آریان در ادامه صحبت‌هایش درباره انتشار سی دی تصویری و فیلم کنسرت افزود: «در خصوص سى دى تصویرى آخرین مذاکراتى که با آقاى رجب‌پور داشتیم این بود که کارهاى تصویرى را جداگانه همراه با فیلم کنسرت آلبوم جدید به بازار بدهیم. بنابراین بعید مى دانم که آلبوم جدید، سى دى تصویرى همراه داشته باشد. ولى در عوض قرار است دى وى دى کنسرت آلبوم جدید بسیار پر و پیمان باشد. طرفداران عزیز آریان خیلى از فیلم کنسرت پیشین آریان مى پرسند، متاسفانه علیرغم تمام زحماتى که امیر تفرشى عزیز روى صداى آن متحمل شد، در قسمت تصویر به مشکل خوردیم و پروژه متوقف شد. ترجیح مى دهم جاى اینکه در این خصوص درددل کنم، ذهنم را بر کارهاى پیش رو متمرکز کنم.»

    کتاب نت‌های آریان
    علی پهلوان در باب انتشار کتاب نت‌ها به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «هنوز کتاب نت‌ها در انتظار مجوز است. در این مورد هم امیدوارانه به انتظار نشسته‌ایم! من در کنار کار هاى آلبوم همچنان پیگیر این موارد هستم. این کتاب شاید براى تولید کنندگان آن ارزش مادى نداشته باشد ولى دلمان مى خواست همانند تمامى آثار معتبر و پر فروش دنیا ما هم کتاب Easy Guitar یا‌‌ همان گیتارنوازى آسان آثار خودمان را با پیکربندى استانداردى که در تمام دنیا رایج است عرضه کنیم. امیدوارم هر چه زود‌تر خبر انتشار آن را از همین جا اعلام کنم.»

    پیگیری فیلتر شدن سایت رسمی گروه آریان
    پهلوان درباره فیلتر شدن سایت رسمی گروه آریان توضیخ داد و گفت: «یکى از مواردى که از طریق شرکت ترانه شرقى که حکم شخصیت حقوقى گروه آریان را دارد در حال پیگیرى آن هستیم بحث فیلتر شدن سایت رسمى گروه آریان است. من به شخصه تقریباً هر روز این موضوع را از شرکت ترانه پیگیرى مى کنم چون به نظرم بسیار زشت است که سایت یک گروه موسیقى که از ابتدا با مجوز قانونى فعالیت نموده است فیلتر شده باشد. آقاى رجب‌پور در آخرین صحبتى که با هم داشتیم اظهار داشتند که سوء تفاهمى که باعث این امر شده بود رفع گردیده و در حال گذراندن مراحل ادارى خود براى رفع فیلترینگ است.»

    کنسرت جدید
    علی پهلوان در پایان گفتگوی کوتاهش درباره برنامه‌های آتی آریان برای اجرای کنسرت به خبرنگار موسیقی ایرانیان افزود: «در انتها باز هم امیدوارم آلبوم جدید طبق برنامه به بازار عرضه شود تا بتوانیم قبل از ماه محرم کنسرتى با آثارجدید برگزار کنیم. منتظر آلبومى با عناصر آریانى ولى با حال و هوایى بسیار متفاوت باشید!»

    https://musiceiranian.ir/?p=14449
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *