×
×

فروریختن صحنه اجرای گروه سالار عقیلی

  • کد نوشته: 142859
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی ایرانی «سالار عقیلی» که به مناسبت پاسداشت مقام معلم در شهرستان آمل برگزار شده بود، در پایان اجرا با فروریختن صحنه اجرا مواجه شد.
    +در این حادثه آسیبی جدی به اعضای گروه نرسیده است

    فروریختن صحنه اجرای گروه سالار عقیلی
  • کنسرت سالار عقیلی

    کنسرت موسیقی ایرانی «سالار عقیلی» که به مناسبت پاسداشت مقام معلم در شهرستان آمل برگزار شده بود، در پایان اجرا با فروریختن صحنه اجرا مواجه شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «سالار عقیلی»، خواننده مطرح موسیقی سنتی کشورمان که با استقبال بیش از ۱۵۰۰ مخاطب از شهروندان آملی در «سالن ورزشی پیامبراعظم (ص)» این شهر برگزارشد، با حادثه فرو ریختن سکوی اجرا، به پایان رسید.

    این حادثه در حالی رخ داد که اجرای این گروه با توانایی مجموعه موسیقایی و ارائه بیش از ۱۰ قطعه موسیقی، به پایان رسیده بود و زمانی که عقیلی به همراه اعضای گروهش، برای پاسخ به تشویق و ابراز احساسات شهروندان آملی به لبه صحنه رفته بودند، داربست‌های صحنه از هم جدا شده و همه ۱۰نفر به زمین افتادند.

    در این حادثه آسیبی جدی به اعضای گروه نرسید. پس از دقایقی از این حادثه، سالار عقیلی پشت تریبون رفت و گفت: «ما خوبیم و به عشق همه شما به زمین افتادیم.»

    همچنین این خواننده، از طریق ویدیوئی در جهت اطمینان بخشی به مخاطبان و پیگیریهای حضوری و تلفنی آنها، از صحت و سلامت اعضای گروه خبر داد و عنوان کرد که به جز شکستگی در چند ساز و همچنین خدشه ای سطحی که به پیشانی همسرشان، «حریر شریعت نژاد» وارد آمد، اتفاق نگران کننده دیگری برای اعضای گروه رخ نداده و از پیگیری و محبت همه مخاطبین تشکر و قدردانی کرد. عقیلی اشاره کرد که تور کنسرتهایش همچنان با قدرت در شهرهای دیگر شمالی ادامه خواهد داشت و در کنار هواداران و دوستدارانش خواهد بود.

    شایان ذکر است که دلیل فرو ریختن سن، استحکام ناکافی استیج بوده است. این در حالی است که پیش از این، از سوی گروه تذکراتی در این زمینه به مسئولان سالن داده شده بود.

    سالار عقیلی در ادامه کنسرت‌های خود، ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، در شهرستان نور به اجرا خواهد پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=142859
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *