×
×

طی دو تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه

  • کد نوشته: 142829
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • اولین کنسرت آنپلاگد «رضا یزدانی»، خواننده پاپ-راک موسیقی کشورمان، هفته سوم از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در «خانه همایش» شهر تهران، بروی صحنه می رود.
    +فیلم سینمایی «تیک آف» با بازیگری، نوازندگی و خوانندگی «رضا یزدانی»، این روزها بر پرده سینماست

    طی دو تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه
  • اولین کنسرت آنپلاگد «رضا یزدانی»، خواننده پاپ-راک موسیقی کشورمان، هفته سوم از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در «خانه همایش» شهر تهران، بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «رضا یزدانی»، طی دو تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری، یک کنسرت آنپلاگد را با اجرایی ویژه تقدیم هواداران خود در تهران می کند.

    یزدانی کنسرت پیش روی خود را «اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد» نام نهاده و برنامه‌های مختلفی برای حضور علاقه‌مندان در این اجرا مدنظر دارد که مراسم دیدار، امضاء و عکس با هنرمند و همچنین پکیج هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضاء شده از آن جمله اند. همچنین از دو کلیپ منتشر نشده این خواننده در کنسرت آنپلاگدش رونمایی خواهد شد.

    اعضای ارکستر یزدانی را برای اجراهای مختلف محمد خرمی نژاد (درامز)، آرش زمانیان (گیتار باس)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) و علیرضا مهدی زاده (ساکسوفون) تشکیل می‌دهند اما باید منتظر ماند و دید که این خواننده در کنسرت آنپلاگد که به لحاظ سازبندی کنسرت متفاوتی از سایر اجراهایش خواهد بود، با چه نوازندگانی به روی صحنه می‌رود.

    تا به حال آلبومهای «شهر دل»، «پرنده بی پرنده»، «هیس»، «ساعت‌ ۲۵ شب»، «ساعت‌های خاموشی»، «خاطرات مبهم»، «ساعتا خوابن»، «سلول شخصی» و «دوئل در آینه»، از این خواننده منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

    کنسرت آنپلاگد «رضا یزدانی»، در ساعت ۲۱ از دو تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت، در «خانه همایش» تهران برگزار می‌شود.

    شایان ذکر است که فیلم سینمایی «تیک آف» با بازیگری، نوازندگی و خوانندگی «رضا یزدانی»، این روزها بر پرده سینماست.

    https://musiceiranian.ir/?p=142829
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *