×
×

به خوانندگی «امیر حسین سمیعی»

  • کد نوشته: 141937
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «یه شب قد پنجاه سال»، به آهنگسازی «امیرحسین سمیعی»، «مجید سراج» و خوانندگی «امیر حسین سمیعی»، از سوی شرکت «طلوع نغمه های هم آوا» راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «یه شب قد پنجاه سال» را در ادامه دنبال کنید

    به خوانندگی «امیر حسین سمیعی»
  • آلبوم موسیقی «یه شب قد پنجاه سال»، به آهنگسازی «امیرحسین سمیعی»، «مجید سراج» و خوانندگی «امیر حسین سمیعی»، از سوی شرکت «طلوع نغمه های هم آوا» راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «یه شب قد پنجاه سال»، مجموعه ایست به سبک پاپ ایرانی و مشتمل بر ۹ قطعه با عناوین «عاشق منم»، «خوشبختی»، «تو با منی»، «آخرین هجای شب»، «تهران»، «یه شب قد پنجاه سال»، «از تو گفتن»، «قفس» و «وطن»، که «امیر حسین سمیعی»، ضمن خوانندگی در آن با همکاری «مجید سراج» و «آرمان مهربان»، آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز بر عهده داشته اند.

    بیشتر ترانه‌های این آلبوم از «احمد امیرخلیلی» انتخاب شده‌اند اما دیگر قطعات اثر بر سروده هایی از «امیر مرزبان»، «نیلوفر بختیاری»، «محمدعلی بهمنی» و «سامیه سلیمی» نیز ساخته و پرداخته شده اند. همچنین نوازندگان توانای موسیقی کشورمان، «آرمان مهربان»، «پیمان لطیفی»، «بابک ریاحی پور»، «بهنام شکراللهی پور»، «فرید سناور»، «فیروز ویسانلو»، «فرشید حفظی فرد»، «ایمان جعفری پویان (ایمی جی)»، «سارا سقایی»، «ناصر رحیمی»، «حسن فراهانی»، «باربد بیات»، «حسین میرزایی»، «علیرضا خورشیدفر»، «داوود منادی»، «کریم قربانی»، «میثم مروستی»، «پدرام فریوسفی»، «بردیا کیارس»، «علیرضا دریایی» و «امیرحسین سمیعی» در این مجموعه به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «یه شب قد پنجاه سال»، از «امیر حسین سمیعی»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «طلوع نغمه های هم آوا»، منتشر شد. علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود قانونی این آلبوم از سایت «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=141937
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *