×
×

هشت سانس کنسرت در تهران

  • کد نوشته: 141312
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • «محسن یگانه»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، با اردیبهشتی پر فروش و پر مخاطب تر از همیشه، به دیدار هوادارانش در تهران رفته و شکاف زمانی ایجاد شده در اجراهای خود را از بین خواهد برد.

    هشت سانس کنسرت در تهران
  • کنسرت محسن یگانه

    «محسن یگانه»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، با اردیبهشتی پر فروش و پر مخاطب تر از همیشه، به دیدار هوادارانش در تهران رفته و شکاف زمانی ایجاد شده در اجراهای خود را از بین خواهد برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت های اردیبهشت ماه «محسن یگانه» که از ۶ و ۷ این ماه آغاز می شود، در چند پروسه بلیت فروشی فوق العاده، به تمدید و تکرار رسیده و بنابراین، این خواننده پرمخاطب که مدتی اجراهای زنده اش کمرنگ شده بود، با حضوری قویتر از گذشته بر صحنه ظاهر خواهد شد.

    قرار بر اجرای کنسرت های یگانه در دو تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در «برج میلاد» بود که در پی تمدید این اجراها روزهای پنجم و شانزدهم این ماه نیز به جدول اجرایی این خواننده افزوده شد. بنابراین حضور رکورد دار این خواننده به اینجا ختم نشده و اجراهایش در ۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» نیز جریان خواهد داشت.

    محسن یگانه از خوانندگانی است که علاوه بر آواز، نوازندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی را نیز تجربه کرده است و سالهاست که حضور و آثارش در ذهن مخاطبان حک شده اند. این خواننده صدا و آواز خود را اولین بار در کنار محسن چاووشی و در ترانه نشکن دلمو به مردم معرفی کرد و تا امروز پا به پای مخاطبان و هواداران پیش آمده و جایگاهی ویژه در بین آنها یافته است. «سال کبیسه»، «نفس های بی هدف»، «رگ خواب»، «حباب»، «نگاه من»، از جمله آلبوم های اوست و علاوه بر آن با تک قطعاتی همچون «بهت قول می دم»، «کویر» و «پا به پا» -که این قطعه در روزهای پایانی ۹۵ منتشر شد- برای مخاطبان خاطره سازی کرد.

    اردیبهشت ماه امسال ماه طلایی و پربار «محسن یگانه» پیش بینی می شود و باید به انتظار خبرهای غیر منتظره دیگر از موفقیت ها و پیشروی های این خواننده نام آشنا در آینده بود.

    شایان ذکر است که کنسرت های محسن یگانه طی تاریخ های ۵ و ۶ و ۷ و ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در «برج میلاد» و «سالن نمایشگاه بین المللی» شهر تهران به روی صحنه می رود. سامانه فروش بلیتهای این کنسرت ها www.iranconcert.com بوده که کلیه این بلیت ها به فروش رسیده است..

    https://musiceiranian.ir/?p=141312
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *