×
×

به رهبری فریدون شهبازیان

  • کد نوشته: 141138
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • بخش‌هایی از نخستین همکاری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی همزمان با اجرا در تالار وحدت، از رادیو تهران پخش خواهد شد. برنامه «چراغ» رادیو تهران که پنجشنبه شب‌ها با محوریت موسیقی به روی آنتن می‌رود قصد دارد این اجرا را به شکل زنده و همزمان پخش کند. روابط عمومی […]

    به رهبری فریدون شهبازیان
  • بخش‌هایی از نخستین همکاری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی همزمان با اجرا در تالار وحدت، از رادیو تهران پخش خواهد شد.

    برنامه «چراغ» رادیو تهران که پنجشنبه شب‌ها با محوریت موسیقی به روی آنتن می‌رود قصد دارد این اجرا را به شکل زنده و همزمان پخش کند.

    روابط عمومی رادیو تهران به نقل از امیرحسین ثقفی – تهیه‌کننده این برنامه – توضیح داده است: نخستین همکاری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی همزمان با اجرا در تالار وحدت تهران، به شکل زنده در رادیو تهران پخش خواهد شد.

    او ادامه داد: این کنسرت که قرار است پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار شود، شامل اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «تنها ماندم» و «هفت‌سین» محمد اصفهانی مانند «تو ای پری کجایی»، «اوج آسمان‌ها»، و «افسانه» خواهد بود. همچنین آثار بی‌کلامی به آهنگسازی فریدون شهبازیان و حسین دهلوی توسط این ارکستر نواخته می‌شود.

    به گفته این تهیه‌کننده، برنامه «چراغ» ساعت ۲۱ شامگاه ۳۱ فروردین‌ماه از موج اف‌ا م ۹۴ پخش خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=141138
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *