×
×

هفته اول اردیبیهشت ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 141026
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوتِ» موسیقیدان ایرانی و بین المللی «کیهان کلهر»، هفته اول اردیبیهشت ۱۳۹۶ در «تالار وحدت» تهران برگزار می‌شود.
    +تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» از اردیبهشت‌ ۱۳۹۵ آغاز شده است

    هفته اول اردیبیهشت ۱۳۹۶
  • کیهان کلهر (عکس از علی چاشنی گیر)

    کیهان کلهر (عکس از علی چاشنی گیر)

    کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوتِ» موسیقیدان ایرانی و بین المللی «کیهان کلهر»، هفته اول اردیبیهشت ۱۳۹۶ در «تالار وحدت» تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کیهان کلهر»، آهنگساز و نوازنده کمانچه سرشناس ایرانی در ادامه تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»، با همراهی جمعی از نوازندگان توانا و شناخته شده موسیقی کشورمان، طی دو تاریخ ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال جاری، در «تالار وحدت» به روی صحنه می‌رود.

    در این کنسرت همچون اجراهای گذشته، «نوید افقه» (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، «علی بهرامی‌فرد» (سنتور) و «هادی آذرپیرا» (تار)، نوازندگی و آواز «کیهان کلهر» را همراهی می‌کنند.

    تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» از اردیبهشت‌ ۱۳۹۵ آغاز شد و شهرهای یزد، کرمانشاه، خرم آباد، شیراز، بوشهر، اهواز، بندرعباس، اردبیل، تبریز، رشت، ساری، گنبدکاووس، همدان، ایلام، سنندج، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت حیدریه، خرمشهر و اصفهان سال گذشته، میزبان این موسیقیدان و نوازندگان گروه «راح روح» بودند.

    شایان ذکر است که این کنسرت همچنین، خرداد و دیماه ۱۳۹۵ به مدت ۱۲ شب در «تالار وحدت» روی صحنه رفته بود و اینبار در دو تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت، از سر گرفته شده و میزبان دوستداران موسیقی در تهران خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=141026
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *