×
×

با صدای احسان خواجه‌امیری

  • کد نوشته: 139547
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoجدیدترین اثر گروه «دارکوب» تحت عنوان «منِ دیوانه» شب گذشته با اخذ همه تمام مجوزهای لازم منتشر شد.+ احسان خواجه‌امیری: من نقش چندانی در تولید این اثر نداشتمو همه زحمت آن به عهده اعضای دارکوب بود

    با صدای احسان خواجه‌امیری
  • جدیدترین اثر گروه «دارکوب» تحت عنوان «منِ دیوانه» شب گذشته با اخذ همه تمام مجوزهای لازم منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این تک آهنگ جدید که احسان خواجه امیری به عنوان خواننده مهمان آنرا خوانده، با آهنگسازی احسان نی‌زن و ترانه‌ای از سروده‌های روزبه بمانی منتشر شده است و تنظیم آنرا نیز اعضای دارکوب بر عهده داشته‌اند.

    این اثر که به عنوان عیدانه گروه دارکوب برای دوستدارانش تهیه وتولید شده است، پس از انتشار آثاری از این گروه با صدای حامد بهداد، مهران مدیری و علی زندوکیلی، جدیدترین غافلگیری این گروه قدیمی و پرطرفدار است که این بار در فضایی جدید و شمایلی نو تولیدو ارائه شده است.

    گروه دارکوب اوایل سال آینده به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی علی حق شناس فصل جدیدی از کنسرت‌هایش را در تهران روی صحنه خواهد برد.

    اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند و این گروه در دوره‌های مختلف از حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های بهره برده است.

    در ادامه می توانید قطعه جدید دارکوب به نام «من دیوانه» را از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود «من دیوانه» 

    «من دیوانه» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=139547
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *