×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «صدای هنر»

  • کد نوشته: 136519
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «هفت دریا»، نخستین اثر رسمی «سپهر لاجوردی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «صدای هنر»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «هفت دریا» را در ادامه دنبال کنید

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «صدای هنر»
  • آلبوم موسیقی «هفت دریا»، نخستین اثر رسمی «سپهر لاجوردی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «صدای هنر»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «هفت دریا» آلبوم تازه ای از «سپهر لاجوردی»، نوازنده تار است که در سبک تک نوازی و دونوازی به اجرا در آمده است.

    این اثر شامل یک قطعه ۵۸ دقیقه‌ای از تکنوازی و دو نوازی این هنرمند است که موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» آن را منتشر کرده است.

    سپهر لاجوردی متولد ۱۳۶۳، تاکنون کنسرت‌های داخلی و خارجی زیادی داشته و اجراها و بداهه‌نوازی‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد.

    شایان ذکراست که علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آلیوم موسیقی «هفت دریا» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا بصورت قانونی و آنلاین از «بیپ تونز beeptunes.com» دانلود نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «هفت دریا» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «هفت دریا» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=136519
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *