×
×

به خوانندگی «بهزاد میرلو»

  • کد نوشته: 135997
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم تصویری «ساری گلین» به خوانندگی «بهزاد میرلو» به زودی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آن را بصورت آنلاین نیز از طریق سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.
    +این آلبوم اجرایی است از ماندگارترین آثار موسیقی مردمی آذربایجان و نیز آهنگسازان بزرگی چون «ازییر حاجی بیک اف»، «توفیق قلی اف»، «فیکرت امیر اف» و «رئوف حاجی اف» با زیر نویس فارسی

    به خوانندگی «بهزاد میرلو»
  • آلبوم تصویری «ساری گلین»

    آلبوم تصویری «ساری گلین»

    آلبوم تصویری «ساری گلین» به خوانندگی «بهزاد میرلو» به زودی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آن را بصورت آنلاین نیز از طریق سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.

    این آلبوم اجرایی است از ماندگارترین آثار موسیقی مردمی آذربایجان و نیز آهنگسازان بزرگی چون «ازییر حاجی بیک اف»، «توفیق قلی اف»، «فیکرت امیر اف» و «رئوف حاجی اف» با زیر نویس فارسی. در این اثر بهزاد میرلو را شهریار صدیق با نوازندگی تار و تنظیم قطعات، افشین علوی با کمانچه، بهروز برزگر با پیانو، رضا نباهت با ناقاره و محمد سبک دستی با گارمون همراهی نموده اند.

    شایان ذکر است که بهزاد میرلو با سالها تجربه در اجرای صحنه ای موسیقی سنتی ایران و آذربایجان در عرصه های داخلی و بین المللی در حالی اولین آلبومش در زمینه خوانندگی را روانه بازار نشر می کند که پیش ازاین، آلبوم «بیاد پیر چنگی» را که مشتمل بر آثاری از زنده یاد استاد «علی اصغر بهاری» با ساز کمانچه است، در پاییز گذشته روانه بازار نموده بود، یاد آور می شود هر دو اثر به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی هنری «آوای جانان» به بازار نشر ارائه شده است.

    آلبوم تصویری «ساری گلین» به خوانندگی «بهزاد میرلو» به زودی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=135997
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *