×
×

«موسیقی توریسم» کلید می‌خورد

  • کد نوشته: 135967
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • یک تهیه کننده موسیقی از ارائه طرح اجرایی «موسیقی توریسم»در تعطیلات نوروزی در مازندران با حضور خوانندگان مطرح پاپ و گروه های موسیقی نواحی شمال کشور خبر داد. فریبرز سفردوست تهیه‌کننده موسیقی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری «شکوه موسیقی ایرانیان» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این موسسه بیان کرد: طی یکی دو سال […]

    «موسیقی توریسم» کلید می‌خورد
  • یک تهیه کننده موسیقی از ارائه طرح اجرایی «موسیقی توریسم»در تعطیلات نوروزی در مازندران با حضور خوانندگان مطرح پاپ و گروه های موسیقی نواحی شمال کشور خبر داد.

    فریبرز سفردوست تهیه‌کننده موسیقی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری «شکوه موسیقی ایرانیان» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این موسسه بیان کرد: طی یکی دو سال گذشته در تعطیلات نوروز موفق به برگزاری کنسرت های خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در منطقه ایزدشهر و محمودآباد استان مازندران شدیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و مسافران نوروزی مواجه شد. از این جهت تصمیم داریم که این بار با شکل و شمایلی متفاوت باز هم نسبت به برگزاری این کنسرت ها اقدام کنیم.

    وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این دوره تصمیم داریم که شکل اجرایی بگیرد طرح «موسیقی توریسم» است که تصور می کنم با توجه به برنامه ریزی هایی که در این زمینه انجام گرفته می تواند مورد توجه مخاطبان نیز واقع شود. آنچه در این طرح پیشنهاد شده بر این مبناست که غیر اجرای کنسرت در شب بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که روزها یعنی زمانی که کنسرت ها برگزار نمی شود فضایی در بیرون از محل اجرای کنسرت طراحی شود که در آن علاوه بر نمایش دستاوردهای هنری، فرهنگی و توریستی استان مازندران، مخاطبان شاهد اجرای موسیقی نواحی منطقه مازندران و آداب و رسوم مردم منطقه شمال ایران باشند که این موضوع هم می تواند در جلب گردشگر و هم در حوزه معرفی موسیقی نواحی ایران ثمربخش باشد.

    مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری «شکوه موسیقی ایرانیان» گفت: اجرای چنین طرحی منوط به دریافت مجوزهای لازم از شورای تامین استان مازندران، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی است که خوشبختانه مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در این زمینه همکاری بسیار خوبی با ما داشت، اما اجرای نهایی این طرح باید از سوی شورای تامین استان مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران باشد که ما منتظر اعلام نتیجه از سوی مدیران استانی در این زمینه هستیم و امیدوارم با موافقت این طرح بتوانیم شاهد برگزاری یک برنامه متفاوت در تعطیلات نوروزی باشیم.

    سفردوست در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به حضور خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در جریان برگزاری این کنسرت ها در نارنجستان توضیح داد: ما سه سال است که از حضور خوانندگان مطرح موسیقی پاپ استفاده کردیم که اگر امسال نیز موفق به دریافت مجوزهای لازم شویم از این خوانندگان به همراه چند خواننده جدید استفاده خواهیم کرد. اما آغاز مذاکره با تهیه کنندگان و مدیر برنامه های این هنرمندان منوط به اجازه نهایی مجموعه های دولتی و شورای تامین است که امیدوارم با یک شرایط مطلوب بتوانیم شاهد اجرای طرح «موسیقی توریسم» باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=135967
       
    برچسب ها فریبرز سفردوست

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *