×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «مهدی یغمایی»

  • کد نوشته: 135542
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • «مهدی یغمایی» با استقبال هواداران خود، گلچینی از قطعات آلبوم‌های «یک دنیا حرف»، «چمدون تو» و منتخبی از تک آهنگهای منتشر شده اش را به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی و به همت موسسه فرهنگی هنری «رنگین‌کمان هنر جوان» در تهران به روی صحنه برد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «مهدی یغمایی» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «مهدی یغمایی»
  • کنسرت مهدی یغمایی

    «مهدی یغمایی» با استقبال هواداران خود، گلچینی از قطعات آلبوم‌های «یک دنیا حرف»، «چمدون تو» و منتخبی از تک آهنگهای منتشر شده اش را به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی و به همت موسسه فرهنگی هنری «رنگین‌کمان هنر جوان» در تهران به روی صحنه برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت هفدهم بهمن ماه در تالار وحدت شهر تهران برگزار شد و یغمایی در ابتدای کار گفت: «خیلی خوشحال هستم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و در سالنی این کنسرت را برگزار می‌کنم که بزرگان موسیقی کشور به اجرای کنسرت پرداخته‌اند و بنده در مقابل آن عزیزان بسیار کوچک هستم. امیدوارم که اجرایی درخور نگاه مهربانتان داشته باشم. همچنین امشب در جمع ما یک انسان بزرگ حضور دارد که من از ایشان درس‌ها گرفتم و یک‌زمانی آرزو داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. تمام‌کارهایی که از ایشان منتشر میشد را می‌خواندم و تمرین می‌کردم و آن عزیز بزرگوار امشب به بنده افتخار دادند و تشریف آوردند و قطعاً همه ما با کارهایشان خاطرات بسیاری ساخته‌ایم، دکتر محمد اصفهانی.»

    وی در ادامه افزود: «یکی از اتفاقات خوبی که در طول عمر یک خواننده اتفاق می‌افتد این است که یک روزی اجرای زنده در حضور عزیزانی داشته باشد که به همراه او کارهایش را زمزمه می‌کنند. امشب بسیار شب به‌ یادماندنی و زیبایی برای من است و از صمیم قلبم می‌گویم که از تک‌تک شما عزیزان ممنونم که امشب در کنار من هستید»

    شایان ذکر است که رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون ایران و محمد اصفهانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از مهمان های این کنسرت بودند.

    آرمین شریف پور (درامز)، مرتضی عابدی (گیتار الکتریک)، پیمان منوچهری (کیبورد ۲)، عماد گلچهره (گیتار اسپانیش سولو)، آراپرسادمهر (گیتار اسپانیش)، امین شاه علی (پرکاشن)، فرهاد کاظمی (گیتار باس)، فرشاد رشیدی نژاد (ویولن) و پورزاد علایی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) به عنوان اعضای ارکستر مهدی یغمایی در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت «مهدی یغمایی» را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=135542
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *